یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ام-تي-ان
واعظي

نهایی شدن موافقت نامه با شرکت « ام تی ان» آفریقای جنوبی

وزیر ارتباطات از تداوم مذاکره با شرکت ام تی ان (MTN) آفریقای جنوبی برای حضور در اجرای پروژه فیبر نوری در هشت کلان شهر ایران خبر داد و گفت: موافقت نامه صاحبان سهام به زودی نهایی می شود.

ادامه مطلب

فيبرنوري

قرارداد سرمایه‌گذاری «ام‌تی‌ان»در اپراتور فیبر نوری قطعی شد

تمدید دوران حفاظت اپراتور چهارم، آری یا نه؟

براساس «دوران حفاظت» رگولاتوری تا چهار سال از تاریخ صدور پروانه برای اپراتور چهارم، پروانه‌ای ایجاد شبکه مشابه صادر نمی‌کند

ادامه مطلب

mtn

شمار مشترکان ام‌تی‌ان به 195.4 میلیون نفر رسید

گروه ام‌تی‌ان که پایگاه اصلی‌اش در آفریقای جنوبی و بهره‌بردار ارتباطات سیار است خبر داده است که در سه ماه منتهی به 31 مارس 2013 به رغم وجود رقابت شدید در بازار، رشد خوبی در زمینه‌ی افزایش مشترکین داشته است.

ادامه مطلب

mtn

اثر منفی کاهش ارزش ریال بر درآمد ام‌تی‌ان

مدیرمالی شرکت مخابراتی ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی اعلام کرد:کاهش ارزش ریال ایران بر عایدات این شرکت در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی اثر منفی شدیدی می‌گذارد.

ادامه مطلب

mtn

در سه ماهه نخست 2012

مشترکان ام تی ان در ایران 6.2 درصد افزایش یافت

شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی اعلام کرد تعداد مشترکان این شرکت در سه ماهه نخست ۲۰۱۲ در ایران رشد 6.2 درصدی داشته است و ایران و نیجریه همچنان بازارهای پر رونق تلفن همراه محسوب می شوند.

ادامه مطلب

مدیرعامل سابق ام‌تی‌ان رشوه‌ دادن به ایران را تکذیب کرد

فوتوما نهلکو،مدیرعامل پیشین گروه ام‌تی‌ان رشوه دادن به مقامات دولتی ایران و آفریقای جنوبی بابت دریافت امتیاز شبکه‌ی تلفن همراه در ایران را تکذیب کرد.

ادامه مطلب

ام تي ان

ترک سل ترکيه مطرح کرد:

ادعاي پرداخت رشوه از سوي ام تي ان به يک مقام ايراني

شرکت ام تي ان آفريقاي جنوبي اعلام کرد ترک سل ترکيه با ادعاي پرداخت وجوه غير مشروع توسط ام تي ان براي کسب مجوز فعاليت در ايران قصد دارد عليه اين شرکت نزد دادگاهي در آمريکا شکايت کند.

ادامه مطلب

mtn

ام‌تی‌ان اعلام کرد:

تعداد مشترکان ام تی ان - ایرانسل به 33.31 میلیون نفر رسید

گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی اعلام کرد که مجموع مشترکان این شرکت در 30 سپتامبر 2011 به 158.59 میلیون نفر رسید که نشان‌گر افزایش 4.1 درصدی نسبت به سه ماهه‌ قبل است.

ادامه مطلب

mtn

سود ام‌تی‌ان در ایرانسل 12.1 درصد افزایش یافت

گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی اعلام کرد که در آمد نیم‌سال نخست سال جاری میلادی این گروه با رشد 1 درصدی به 56.5 میلیارد راند (معادل 7.9 میلیارد دلار ) رسید که عمدتا ناشی از رشد قوی درآمد ام‌تی‌ان در آفریقای جنوبی و ایران بوده است که به ترتیب برابر 5.9 و 12.1 درصد بود. رشد درآمد ام‌تی‌ان در غنا منفی و در نیجریه نیز برابر صفر بود.

ادامه مطلب

ام تي ان

مدیرعامل ام‌تی‌ان خرید امتیازهای جدید خارجی را نامحتمل خواند

مدیرعامل گروه مخابراتی ام‌تی‌ان قصد دارد با محوریت دادن به کیفیت خدمات و گسترش دادن فعالیت 21 شاخه‌ خود سیطره بر بازار را حفظ کند.

ادامه مطلب