مدیرعامل گروه مخابراتی امتیان قصد دارد با محوریت دادن به کیفیت خدمات و گسترش دادن فعالیت 21 شاخه خود سیطره بر بازار را حفظ کند.
وایمکس نیوز - سیفیسو دابنگوا گفت: از مرحله معاملات دگرگونکننده بزرگ گذشتهایم و احتمال ندارد که در پی خرید امتیاز در کشورهای متعدد باشیم ولی از فرصتهای احتمالی ایجاد ارزش هم غافل نخواهیم بود.
دابنگوا حدود 2 ماه است که ریاست این گروه مخابراتی را به عهده دارد، گروهی که در حال حاضر به لحاظ درآمد و شمار مشترکان بزرگترین بهرهبردار تلفن همراه در آفریقا است و در 21 کشور آفریقا و خاورمیانه حضور دارد.
دابنگوا قبول دارد که موفقیت امتیان تا حدی ناشی از رویکرد تهاجمی به گسترش شبکه و حفظ کیفیت خدمات در حد بالا است اما میگوید در کسب و کار مخابرات در آغاز میتوان به چنین رویکردی متوسل شد و سپس توزیع و ارایه خدمات در استطاعت مشترکان اهمیت پیدا میکند.
به گفته دابنگوا امتیان همچنان به سرمایهگذاری برای جذب مشترکان جدید ادامه میدهد اما توجه خواهد داشت که سرمایهگذاری در این حوزه بیش از حد نباشد و زیرساخت آن قدر باشد که بتوان به تقاضا پاسخ داد. کیفیت به هیچ وجه نباید لطمه ببیند.