یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
انتخابات-الکترونيک
انتخابات

فرصت طلائی حمایت از پلتفرم‌های بومی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰/ مناظرات کاندیداها در اتاق‌ مجازی ایرانی

حمایت از پلتفرم‌های نرم افزاری بومی یک شبه و با یک دستور مقطعی ممکن نیست، بلکه غنیمت‌ شمردن فرصت‌‌های کوچک، در درازمدت نتیجه بزرگی را رقم می‌زند؛ اکنون که امکان گفت‌وگوی کاندیداهای ریاست جمهوری در شبکه‌های داخلی هم فراهم شده، نامزدها به شبکه بومی تمایل نشان دهند.

ادامه مطلب

انتخابات

قائم مقام وزیر کشور:

وزارت کشور مشکلی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی ندارد

قائم مقام وزیر کشور اظهار کرد: وزارت کشور مقدمات برگزاری انتخابات الکترونیکی را فراهم کرد و این امکان وجود دارد که یک سوم آرای ماخوذه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را به صورت الکترونیکی جمع‌آوری و شمارش کند.

ادامه مطلب

امنيت

رخنه هکرها به سیستم رای گیری انتخابات آمریکا

جی جانسون وزیرامنیت داخلی آمریکا اعلام کرد، هکرها در سیستم رای گیری انتخابات آمریکا جاسوسی کردند، اما هیچ نشانه ای از دستکاری اطلاعات مربوط به آرا وجود ندارد.

ادامه مطلب

انتخابات الکترونيک

آمادگی استانداری تهران برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اعلام آمادگی برای برگزاری الکترونیک انتخابات شوراهای شهر، گفت: به احتمال زیاد پنجمین دوره انتخابات شوراها در استان تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

عباسعلي کدخدايي

سخنگوی شورای نگهبان:

الکترونیکی شدن انتخابات مانع خرید و فروش آرا می‌شود

ایران > قوای سه‌گانه - سخنگوی شورای نگهبان الکترونیکی شدن انتخابات را مانع خوبی برای جلوگیری از خرید و فروش آرا دانست و گفت: جلسات کارشناسان شورای نگهبان و وزارت کشور در این موضوع در حال برگزاری است.

ادامه مطلب

انتخابات

نظر شورای نگهبان در باره الکترونیکی شدن انتخابات؛ قوانین باید اصلاح شود

سخنگوی شورای نگهبان با اعلام نظر مثبت این نهاد به الکترونیکی شدن انتخابات گفت این امر مستلزم موضوعاتی از جمله اصلاح قوانین است.

ادامه مطلب

انتخابات الکترونيک

در نشست همایش زیرساخت‌های شهر هوشمند مطرح شد

فراهم شدن زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیکی

معاون دفتر ICT وزارت کشور درباره مراحل انتخابات الکترونیکی گفت در حال حاضر مراحل زیادی از انتخابات مکانیزه شده و الکترونیکی برگزار می‌شود و تنها بخش رای‌گیری الکترونیکی نیست اما زیرساخت‌ها و توانمندی‌های آن فراهم است و امیدواریم با موافقت شورای نگهبان این امر هم برای انتخابات بعدی محقق شود.

ادامه مطلب

انتخابات الکترونيک

تامین کنندگان زیرساخت‌های فنی انتخابات معرفی شدند

وزارت کشور با اعلام اینکه فرآیند انتخابات غیر از دو بخش پایانی، به صورت الکترونیکی انجام شد، 3 تامین کننده زیرساخت‌های فنی انتخابات را معرفی کرد.

ادامه مطلب

فيبر نوري - ارتباطات - فناوري

زیرساخت ارتباطی ستاد انتخابات کشور فراهم شد

شرکت ارتباطات زیرساخت امکانات ارتباطی زیرساختی مورد نیاز ستاد انتخابات کشور را برای برگزاری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برقرار کرد.

ادامه مطلب

انتخابات

هشدار پليس فتا در آستانه انتخابات؛

احتمال وقوع حمله هکرها به سيستم‌هاي انتخاباتي

سرپرست اداره تشخيص جرائم سايبري پليس فتا ناجا با اشاره به احتمال وقوع حمله‌ هکرها به سيستم‌هاي انتخاباتي گفت: هکرها براي حملات گسترده خود از سوژه‌هاي خاص مورد توجه مردم استفاده مي کنند.

ادامه مطلب