شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
انتخابات-الکترونيکي
انتخابات

انتخابات ریاست‌جمهوری در ۳۳ شهر به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه (۲۸ خرداد) در ۳۳ شهر به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

انتخابات

نام نویسی داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ اینترنتی انجام خواهد شد

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خبر از ثبت نام تمام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری به صورت الکترونیکی داد.

ادامه مطلب

انتخابات

اولين انتخابات تمام الکترونيکي تهران برگزار شد

ه گزارش پيوست انتخابات شوراياري‌ها اولين انتخابات تمام الکترونيکي کشور به‌شمار مي‌آيد که در تهران برگزار شده‌است. در صورت موفقيت اين انتخابات مي‌توان اميدوار بود انتخابات ديگر نيز به صورت تمام الکترونيکي برگزار شود.

ادامه مطلب

انتخابات الکترونيکي

19 نقطه استان تهران انتخابات الکترونيکي انجام مي شود

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي از برگزاري انتخابات شوراهاي شهر و روستا در 19 نقطه استان تهران به روش الکترونيکي خبر داد و گفت: بعد از انتخابات عوامل اجرايي و نظارتي تجربيات،‌ نواقص قانون انتخابات و خلاء هاي فرآيند انتخابات را به ناظران خود در مجلس شوراي اسلامي انتقال دهند.

ادامه مطلب

انتخابات الکترونيک

انتخابات امسال در 141 شهر کاملا مکانیزه خواهد بود

از الکترونیکی شدن مراحل چندگانه انتخابات چند سالی می‌گذرد اما فرآیند رای‌گیری که شاید بیشترین نمود را در انتخابات دارد، اولین بار در سال 1390 به صورت الکترونیکی انجام شد و اکنون تعداد شهرهایی که این امکان را دارند به 141 شهر رسیده است.

ادامه مطلب

شبكه ملي اينترنت

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

تهیه دستورالعمل پیشگیری از قطع ارتباطات در زمان انتخابات

به منظور ایجاد زمینه برگزاری انتخابات الکترونیکی، تسریع در مراحل مختلف ثبت نام و اجرای انتخابات، کاهش هزینه‌های برگزاری انتخابات و تامین ارتباطات پایدار و مطمئن مورد نیاز ،"کمیته تامین ارتباطات انتخابات " در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.

ادامه مطلب