جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

19 نقطه استان تهران انتخابات الکترونيکي انجام مي شود

انتخابات الکترونيکي

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰


نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي از برگزاري انتخابات شوراهاي شهر و روستا در 19 نقطه استان تهران به روش الکترونيکي خبر داد و گفت: بعد از انتخابات عوامل اجرايي و نظارتي تجربيات،‌ نواقص قانون انتخابات و خلاء هاي فرآيند انتخابات را به ناظران خود در مجلس شوراي اسلامي انتقال دهند.

وايمکس نيوز-  ايسنا نوشت، عليرضا رحيمي رييس هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران در گردهمايي مشترک بازرسان و نمايندگان فرماندار در دوازدهين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا با اعلام اينکه در 19 نقطه استان تهران انتخابات الکترونيکي برگزار مي شود، از مسوولان وزارت کشور خواست براي توجيه فني و عملياتي هيات هاي اجرايي نشست توجيهي برگزار کنند.
 وي با بيان اينکه دغدغه مجلس حفظ اعتماد مردم به متوليان انتخابات است، افزود: بي طرفي ما در انتخابات بسيار اهميت دارد. از اينرو نبايد سلايق سياسي خود را در شعب اخذ راي و محدوده منتهي به اين شعب دخالت دهيم.
 نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينکه مجريان و ناظران انتخابات در معرض قضاوت مردم هستند، اظهار کرد: مردم انتظار ندارند در کلام يا در رفتار متوليان انتخابات جانب داري از يک نامزد خاص را مشاهده کنند. نبايد سلايق سياسي مان را در انتخابات دخالت دهيم.
 عضو هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران خطاب به مديران وزارت کشور و بازرسان و نمايندگان فرماندار گفت: بعد از انتخابات عوامل اجرايي و نظارتي تجربيات،‌ نواقص قانون انتخابات و خلاء هاي فرآيند انتخابات را به ناظران خود در مجلس شوراي اسلامي انتقال دهند. توجه به اين مساله در رفع ايرادات قانوني و اجرايي براي انتخابات آينده بسيار مهم است.
 اين مقام مسوول مشارکت حداکثري و سلامت برگزاري انتخابات را در دستان عوامل اجرايي و نظارتي دانست و ابراز اميدواري کرد: زمينه تحقق اين دو هم با همکاري ناظران و مجريان برگزاري انتخابات به نحو احسن فراهم شود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو