شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ايالات-متحده
int

اینترنت جهانی در ایالات متحده کمتر از سابق متمرکز است

اینترنت نسبت به ده سال پیش خیلی کمتر در ایالات متحده متمرکز است و طبق بررسی جدید گروه تله‌جئوگرافی در تمامی مناطق جهان به غیر از آمریکای لاتین سهم ظرفیت بین‌المللی اینترنتی متصل به ایالات متحده کاهش یافته است.

ادامه مطلب

ایالات متحده 53 میلیارد دلار در شبکه‌ نسل چهارم سرمایه گذاری کرد

طبق گزارش جدید گروه دیلویت(Deloitte)شرکت‌های مخابرات بی‌سیم ایالات متحده طی سال 2012 تا 2016 مبلغ 23 تا 25 میلیون دلار در شبکه‌های ارتباطات بی‌سیم سیار نسل چهارم سرمایه‌گذاری می‌کنند که 371 هزار تا 771 هزار شغل ایجاد می کند و تولید ناخالص داخلی را 73 تا 151 میلیارد دلار افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب

SyriaTel

مخابرات سوریه از سوی ایالات متحده تحریم شد

ایالات متحده بزرگ‌ترین بهره‌بردار تلفن همراه سوریه به نام سیریاتل(SyriaTel) را تحریم کرد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

گاف جدید اطلاعاتی ایالات متحده به رسانه‌ها رسید

آمریکا در سندی 11 صفحه‌ای به منظور جلوگیری از رسوایی‌های اطلاعاتی مشابه اتفاق ویکی‌لیکس دستورالعمل امنیتی جدیدی را به سازمان‌های مهم خود ابلاغ کرد که گویا همین ابلاغیه قبل از انجام هر کاری به دست رسانه‌ها رسید.

ادامه مطلب

اينترنت

قیمت جهانی خدمات فراخ باند رو به کاهش است اما نه در ایالات متحده

اطلاعات آماری مکرر به روشنی نشان می‌دهد که هزینه خدمات فراخ‌باند جهان رو به کاهش است اما به نظر می‌رسد از چنین کاهشی در خدمات فراخ‌باند مسکونی ایالات متحده خبری نیست.برای مثال طبق آمار جدیدی که به تازگی موسسه خط‌مشی فناوری منتشر کرد در حالی که قیمت فراخ‌باند جهان رو به کاهش است ( در برخی جاها تا 40 درصد) قیمت خدمات فراخ‌باند مسکونی ایالات متحده در سال جاری 2 درصد افزایش قیمت داشته است.

ادامه مطلب