شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ايميل-ايراني
ايميل - اينترنت

معاون وزیر ارتباطات پاسخ داد:

چرا ایمیل‌های ایرانی موفق نیستند؟

رییس سازمان فناوری اطلاعات تاکید دارد: با توجه به این‌که نگهداری و پشتیبانی سرویس ایمیل امری پرهزینه‌ محسوب می‌شود، لازم است ارائه‌ی این سرویس با خدمات دیگر همراه شود تا بدین ترتیب هزینه‌ها مدیریت شود.

ادامه مطلب

ايميل

راه اندازي يک ايميل ايراني جديد

امکان ارسال پيامک رايگان با ايميل

يک سرويس پست الکترونيک ايراني امکان ارسال روزانه 10 پيامک رايگان را براي کاربران فراهم کرد.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

رئيس سازمان فناوري اطلاعات:

در تدارک و طراحي ايميل هاي ايراني ديگري هستيم

رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات درباره الزام استفاده از اي‌ميل‌هاي ايراني در ثبت نام و عضويت در بانک‌ها و سازمان‌هاي دولتي که چندي پيش مطرح شده بود گفت: در حال حاضر سه اي‌ميل معرفي شده و در تدارک و طراحي اي‌ميل‌هاي ديگر ايراني هستيم.

ادامه مطلب

clickon.ir

شرکت ایرانی ایتالیایی مبین وان ایمیل ایرانی راه اندازی کرد

شرکت مبین وان نسخه فارسی شرکت ایتالیایی وان ایتالی(one Italy) است که در حدود یک سال است که فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. مبین وان نیز مانند همتایش در زمینه خدمات ارزش افزوده با اپراتورهای تلفن همراه و ثابت فعالیت دارد. شرکت وان ایتالیا در منطقه آمریکای جنوبی و در کشورهای برزیل و مکزیک هم فعالیت می کند ولی تا به حال بزرگترین سرمایه گذاری این شرکت در ایران و از طریق شرکت مبین وان بوده است. اصلی ترین شریک مبین وان در ایران شرکت ایران مبین است و به طور کلی ایران از مبین وان 49 درصد و وان ایتالی از آن 51 درصد سهم دارد، نیمی از هیات مدیره آن ایرانی و نیم دیگر آن نیز ایتالیایی هستند.

ادامه مطلب