یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

راه اندازي يک ايميل ايراني جديد

امکان ارسال پيامک رايگان با ايميل

ايميل

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰:۰۰


يک سرويس پست الکترونيک ايراني امکان ارسال روزانه 10 پيامک رايگان را براي کاربران فراهم کرد.

وايمکس نيوز- در راستاي توسعه سرويس هاي بومي تحت وب در کشور،  پست الکترونيک رايانا براي استفاده کاربران ايراني از ايميل هاي داخلي راه اندازي شد.

کاربران با عضويت در اين ايميل داخلي، علاوه بر ارسال و دريافت رايانامه از سرويسهاي پيامک رايگان و اعلان پيامکي ورود به سيستم بهره‌مند مي شوند.

اين ايميل ايراني با ساختاري ساده و به زبان فارسي طراحي شده و به کاربران اين امکان را مي‌دهد تا در فضاي يک گيگابايتي که در اختيارشان قرار گرفته دريافت و ارسال نامه الکترونيکي داشته باشند.

امکان عضويت در اين سرويس بدون نياز به اطلاعات شخصي است و کاربران مي‌توانند روزانه 10 پيامک رايگان به مشترکان اپراتورهاي موبايل ارسال کنند.

يکي ديگر از قابليت‌هاي اين ايميل ايراني سرويس "اعلان پيامکي ورود" است که ارائه دهندگان آن مدعي شدند اين قابليت امنيتي هيچ نمونه داخلي و خارجي ندارد؛ در اين سرويس کاربران مي‌توانند به محض ورود به حساب کاربري خود از طريق دريافت يک پيامک باخبر شوند. پس از فعال کردن اين سرويس هر بار که کاربر با زدن نام کاربري و رمز ورود، وارد حساب کاربري خود شود، اين موضوع با پيامک به شماره همراه کاربر که در بخش اطلاعات فردي وارد شده است، اطلاع داده مي‌شود.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو