شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اينترنت-همراه
قم

پوشش اینترنت نسل چهارم در مسیر حرم به حرم به طول 1000 کیلومتر

با تفاهم همراه اول و شرکت راه آهن پوشش اینترنت نسل چهارم در مسیر حرم به حرم ( مشهد، قم) و به تهران تکمیل می شود.این طرح در مراحل بعدی خطوط ریلی به سمت اهواز را پوشش خواهد داد.

ادامه مطلب

جهان مجازي - اينترنت - ارتباطات

کدام کشورها بيشترين سرعت اينترنت همراه در جهان را دارند؟

به تازگي موسسه تحقيقاتي اوکلا (Ookla) با بررسي و سنجش دقيق سرعت اينترنت، فهرستي را منتشر کرده است که نشان دهنده کشورهايي با بيشترين سرعت اينترنت همراه در جهان است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اينترنت همراه

مصرف اينترنت ثابت در کشور بيشتر است يا اينترنت همراه؟

درحاليکه تعداد کاربران تلفن همراه چندين برابر کاربران تلفن ثابت است اما آمارها حاکي است که در سال گذشته مجموع ديتاي استفاده شده توسط اينترنت ثابت بيشتر از دو برابر اينترنت مصرف شده همراه بوده است.

ادامه مطلب

اينترنت اشياء - زندگي - خانه

تخصیص یک‌چهارم بودجه کل IT به اینترنت برای همه‌چیز

براساس آخرین نسخه گزارش ودافون در مورد اینترنت برای همه چیز، بیشترین توجهات در دنیای IT به سمت این مقوله جدید یعنی اینترنت برای همه چیز (IoT) جلب شده و این فناوری به مهم‌ترین موضوع حوزه IT تبدیل شده است.

ادامه مطلب

اينترنت اشياء - اينترنت شهري

۳۴ میلیارد دستگاه اینترنت اشیاء تا چهار سال دیگر راه‌ اندازی می‌شود

به نظر می‌رسد با توجه به جدی‌ شدن موضوع اینترنت اشیاء از سوی کمپانی‌های مشهور، باید شاهد رشد سریع این بخش از تکنولوژی باشیم. به صورتی که گفته می‌شود تا سال ۲۰۲۰ تعداد ۳۴ میلیارد دستگاه اینترنت اشیاء روی زمین وجود خواهد داشت.

ادامه مطلب

تلفن همراه

معاون سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد:

احتمال تعیین کف قیمت برای اینترنت موبایل

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از احتمال تعیین قیمتی به عنوان کف قیمت اینترنت موبایل خبر داد.

ادامه مطلب

لپ تاپ - مبين نت

سرویس وایمو چیست؟

در زندگی روزمره ما اینترنت به یکی از دغدغه‌های همیشگی تبدیل شده است. حتی در زمان سفر و انتخاب هتل هم، وای فای رایگان جزو گزینه های رقابتی هتل‌ها محسوب می شود.

ادامه مطلب

5G - اينترنت موبايل

آشنایی با قابلیت‌های اینترنت نسل ۵

اینترنت نسل ۵ از آن جایی که ۱۰۰ برابر از اینترنت بی‌سیم حال حاضر سریعتر است، انتظارات زیادی برای کارایی از این تکنولوژی به وجود آورده است.

ادامه مطلب

اينترنت - آنتن - تلفن همراه

اکثر نقاط تهران زیر پوشش 3G؛ چرا مردم ممانعت می‌کنند؟!

چندی پیش مدیر عامل همراه اول، از ایجاد گسترده‌ترین شبکه 3G در تهران خبر داد و گفت که با استفاده از حدود 1500 سایت، اکثر مناطق شهر تهران و حتی جنوب شهر، زیرپوشش نسل سوم تلفن همراه قرار دارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

دستگاه های موبایل چگونه در حال تغییر دادن وب هستند

حالا که علاوه بر کامپیوترها، از طریق تلفن‌های خود نیز می‌توانیم به اینترنت دسترسی پیدا کنیم Sarrah Dobbs به چگونگی تحول و تکامل وب می‌پردازد.

ادامه مطلب