یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپراتورهاي-موبايل
اپراتور مجازي - تلفن همراه - اينترنت اشياء

چند دلیل برای شکایت از خدمات اپراتورهای اینترنت و موبایل

مشترکان با بهره‌گیری از سامانه ثبت شکایات مبتنی بر مکان‌نمای جغرافیایی، می‌توانند شکایت خود را از خدمات اینترنتی، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی و ارتباطات رادیویی مربوط به هر یک از اپراتورها با ذکر مکان اعلام کنند و رگولاتوری نیز با نگاه مردم به ارزیابی اپراتورها می‌پردازد.

ادامه مطلب

حسين فلاح جوشقاني

کاهش درآمد اپراتورهاي موبايل با افزايش شبکه هاي اجتماعي

معاون وزير ارتباطات گفت: با افزايش استفاده مردم از شبکه هاي اجتماعي درآمد اپراتورهاي موبايل در حوزه پيامک و مکالمه، کاهش يافت.

ادامه مطلب

تماس - تلفن همراه

پوشش شبکه اپراتورهای موبایل شاخصی برای ترابردپذیری بهتر

ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه بعد از طرح سراسری رومینگ ملی موبایل، در آستانه اجرا قرار گرفته تا مشترکان موبایل با علم بر پوشش بهتر شبکه اپراتورها اقدام به اثاث‌کشی بین اپراتوری کنند.

ادامه مطلب

توسعه - صنعت - اقتصاد - کسب و کار

تشریح چهار مدل کسب‌وکاری اپراتورهای مجازی موبایل

شرکت‌های متقاضی ورود به ارائه خدمات خرد اپراتوری، در حال مذاکره جدی با اپراتورهای موبایل جهت ورود به این عرصه هستند در حالیکه همچنان فهم درستی از فضای کسب‌وکاری و مدل‌های تجاری MVNO وجود ندارد و رسالت MVNEها در دید کارشناسان نیز نامشخص است.

ادامه مطلب

اپراتورمجازي

تشريح چهار مدل کسب‌وکاري اپراتورهاي مجازي موبايل

شرکت‌هاي متقاضي ورود به ارائه خدمات خرد اپراتوري، در حال مذاکره جدي با اپراتورهاي موبايل جهت ورود به اين عرصه هستند در حاليکه همچنان فهم درستي از فضاي کسب‌وکاري و مدل‌هاي تجاري MVNO وجود ندارد و رسالت MVNEها در ديد کارشناسان نيز نامشخص است

ادامه مطلب

دکل

GSM در مقابل CDMA: تقاوت در چیست؟

در بسیاری از کشورها شاید هنگام انتخاب یک اپراتور ارائه دهنده خدمات موبایلی، توجه به اینکه شبکه هر اپراتور از چه نوعی است چندان مهم نباشد. اما در برخی از نواحی جهان این موضوع اهمیت زیادی دارد. در هر صورت اگر می‌خواهید با ماهیت شبکه‌های GSM و CDMA و تفاوت این دو آشنا شوید ما در این مطلب می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم.

ادامه مطلب

اپراتور مجازي - تلفن همراه - ارتباطات -

رگولاتوری مراقب ماسک اپراتورهای موبایل باشد

وظیفه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صدور موافقت‌های اصولی اپراتورهای مجازی، زمانیکه شنیده می‌شود برخی متقاضیان دریافت پروانه‌های MVNO دارای سهامدار مشترک با اپراتورها هستند، بسیار سخت است و انتظار می‌رود در این مسیر تابع قانون باشد.

ادامه مطلب

پيام رسان - شبکه اجتماعي

پیامک اپراتورها اولین قربانی شبکه‌های اجتماعی

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که حدود 11 تا 40 درصد مشترکان اپراتورهای دنیا تا سال 2016 از شبکه‌های اجتماعی استفاده خواهند کرد که این موضوع می‌تواند کاهش جدی درآمد اپراتورهای تلفن همراه را به دنبال داشته باشد.

ادامه مطلب

موبايل

مسئوليت استفاده از 3G برعهده کاربر

پيوست فرهنگي نسل سوم موبايل آماده شد

دبير شوراي عالي فضاي مجازي از مراحل پاياني تدوين پيوست فرهنگي سرويس هاي نسل سوم و چهارم موبايل خبر داد و گفت: بزودي اين پيوست فرهنگي تصويب و به اپراتورهاي موبايل براي ارائه اين خدمات، ابلاغ مي شود.

ادامه مطلب

پيامك

ورود تعزيرات براي رفع مشکل ارسال پيامکهاي تبليغاتي

با گذشت بيش از 2.5 ماه از ابلاغ مصوبه ممنوعيت ارسال پيامکهاي تبليغاتي بدون موافقت مشترکان و عدم اجراي آن از سوي اپراتورهاي موبايل معاون سازمان تنظيم مقررات تاکيد کرد: گزارش فعاليت اپراتورها را براي عدم اعمال اين مصوبه به سازمان تعزيرات حکومتي مي فرستيم.

ادامه مطلب