یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اچ-تي-سي
هدست مستقل

اچ تي سي هدست مستقل «Vive Focus» را معرفي کرد

کمپاني HTC روز گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان Vive از هدست واقعيت مجازي مستقل خود به نام «Vive Focus» رونمايي کرد.

ادامه مطلب

گوگل

گوگل «اچ تی سی» را می خرد

شرکت گوگل قصد دارد بخش تولید موبایل «اچ تی سی» را بخرد.

ادامه مطلب

اچ تي سي - HTC

عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc

کاربران گوشی اچ تی سی وان ای 9 می توانند به زودی به سیستم عامل آندروید نوقا یا 7 دسترسی داشته باشند. این گوشی یک گوشی متوسط است که در نوامبر سال 2015 عرضه شده بود.

ادامه مطلب

تلفن همراه

دوربین گوشی جدید اچ تی سی ۱۰ از تست های DxO Mark سربلند بیرون آمد!

سه روز قبل اچ تی سی از جدیدترین محصول خود به نام اچ تی سی ۱۰ رونمایی کرد. یک گوشی تازه نفس که پس از ناکامی های پیشین این کمپانی در زمینه گوشی های رده بالا، همه منتظر بودند تا ببینند این محصول جدید چگونه در تست ها عمل می کند. نتایج تست دوربین این گوشی در آزمون های DxO Mark منتشر شده و اچ تی سی ۱۰ توانسته در صدر جدول بهترین ها قرار گیرد!

ادامه مطلب

تلفن همراه

انتشار تصویر نهایی احتمالی HTC 10 همزمان با مشخص شدن زمان معرفی

پس از فروکش کردن حرف و حدیث ها و اظهار نظرات متعدد درباره تلفن های هوشمند کمپانی های سامسونگ و ال جی، حالا نوبت به سایر شرکت هاست تا با استفاده از فضای تبلیغاتی به وجود آمده بازاری برای دستگاه های خود پیدا کنند و کاربران را بیش از پیش به خرید آنها تشویق نمایند. دو تلفن هوشمندی که در روزهای اخیر بیشترین توجهات را به خود جلب کرده اند هواوی P9 و HTC 10 هستند که درباره هر دوی آنها اطلاعاتی اندک و تصاویری جزئی منتشر شده و حالا نوبت پرچم دار HTC است تا با یک تصویر ظاهرا نهایی شده در رسانه ها خودنمایی کند.

ادامه مطلب

اچ تي سي - HTC

پرچم دار بعدی اچ تی سی HTC 10 نام خواهد داشت

یکی از شایعات داغ روزها و هفته های اخیر دنیای موبایل، پرچم دار بعدی کمپانی HTC است. این گوشی که احتمالا در هفته های ابتدایی بهار آینده معرفی و رونمایی خواهد شد می تواند برای HTC حکم راه رفتن روی لبه تیغ را داشته باشد زیرا موفقیت آن باعث اوج گیری مجدد HTC خواهد شد و شکست آن می تواند آغازی بر پایان مسیر حرفه ای یک کمپانی محبوب و قدیمی باشد.

ادامه مطلب

htc

فروش گوشی‌های آندروید اچ‌تی‌سی در ایالات متحده ممنوع شد

با پیروزی اپل در دعوایی حقوقی، فروش برخی از گوشی‌های آندروید اچ‌تی‌سی در ایالات متحده از آوریل 2012 ممنوع می‌شود.

ادامه مطلب

htc

اچ‌تی‌سی در دعوای حقوقی با اپل شکست خورد

کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده اعلام کرد که اپل امتیازهای انحصاری گرافیکی شرکت اس‌تری‌گرافیک متعلق به شرکت اچ‌تی‌سی را نقض نکرده است.

ادامه مطلب