شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
بازار-جهاني
بازيهاي رايانه اي

استفاده از بازیهای رایانه ای برای معرفی فرهنگ ایرانی و اسلامی

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به سیاست های اقتصادی مقاومتی در وزارت ارتباطات اظهار کرد: سیاست برونگرایی بهترین فرصت برای حضور بازی های رایانه ای در بازار جهانی است.

ادامه مطلب

اقتصاد - بازار

چشم طمع شرکت‌های کره‌ به بازار ۳۰ میلیارد دلاری ارتباطات ایران

در حالی که پیش بینی می شود ارزش بازار ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایران در سال ۲۰۲۰ به حدود ۳۰ میلیارد دلار برسد شرکت های کره ای روز گذشته چندین موافقتنامه در این زمینه با همتایان ایرانی امضا کردند.

ادامه مطلب

شبکه جهاني - اينترنت

تغییرات بازار IT پس از برجام

اغلب برندهای IT آمریکایی است/ تاکنون حرکت تجاری ایران با آمریکا هموار نشده

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: باید بپذیریم در این مرحله از پسابرجام حرکت تجاری ایران با آمریکا هموار نشده است.

ادامه مطلب

همکاري -

همکاری مشروط تولیدکنندگان داخلی و بین المللی

وزارت ارتباطات ضمن حمایت از توان داخلی در جهت تامین نیاز کشور،شیوه نامه ای را تدوین کرده است که ضمن آن شروط ضروری برای ایجاد روابط تجاری با شرکت های بین المللی را بیان داشته است.

ادامه مطلب

اقتصاد - صنعت - کسب و کار

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

درون‌گرایی و برون‌زایی، نقطه بهینه اقتصاد مقاومتی

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، درون‌زایی به معنای تمرکز بر تولید داخلی و فعال شدن صنایع داخلی و نیروی انسانی داخلی و برون‌گرایی به معنای صادرات از طریق شناسایی بازار جهانی را از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

ادامه مطلب

جهاني - فناوري - ارتباطات

با کمک یک اتحادیه و همکاری چند وزارتخانه؛

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ICT معرفی می‌شود/چند کمپانی آمریکایی در راه ایران

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌و‌کار در صنعتICT ایران را با دعوت از هیا‌ت‌های تجاری خارجی برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

نمودار - بازار

تازه‌های دنیای فناوری

هزینه ۳ تریلیون دلاری حوزه آی تی تا 2019

بررسی‌های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می‌دهد صرف هزینه در حوزه فناوری اطلاعات تا سال 2019 به 2.8 تریلیون دلار افزایش می‌یابد و حوزه نرم افزار محرک این رشد است.

ادامه مطلب

اپل

آیا اپل باید نگران سرعت کم فروش آیفون ها باشد؟

چند مدت اخیر،شاهد جدال و چالش سختی بین کمپانی اپل و آلفابت بر سر تصاحب جایگاه ارزشمند ترین کمپانی جهان بوده ایم.هفته ی گذشته آلفابت با رشد چند در صدی سهام،اپل را پشت سر گذاشت و به عنوان ارزشمند ترین کمپانی جهان شناخته شد.حال این کمپانی شکافی را در خود احساس میکند و این را از آمار فروش آن میتوان مشاهده کرد.در ادامه ی مطلب میخواهیم ببینیم آیا این کاهش سرعت فروش نسبی دردسری برای اپل درست می کند یا خیر.

ادامه مطلب