جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
برات-قنبري
برات قنبري

رئیس هیأت مدیره مخابرات خبر داد

مغایرت حضور دو نماینده از دولت در مخابرات با دریافت کمک از صندوق توسعه ملی

رئیس هیأت مدیره مخابرات، گفت: این شرکت تاکنون کمکی از صندوق توسعه ملی دریافت نکرده زیرا حضور دو نماینده از طرف دولت در هیأت مدیره این شرکت مغایر اخذ کمک از این صندوق است و حداکثر تعداد نمایندگان دولت باید یک نفر باشد.

ادامه مطلب

برات قنبري

خدمت پايه حداقل يک ارتباط ثابت و يک ارتباط اينترنت است

معاون وزير ارتباطات با بيان اينکه اکنون خدمات پايه مخابراتي حداقل داشتن يک ارتباط ثابت و يک ارتباط اينترنت معني مي‌شود، گفت: اپراتورها بايد مجموعه‌اي از خدمات را تعريف کنند و حاکميت نيز از باندلينگ خدمات استقبال مي‌کند.

ادامه مطلب

برات قنبري

معاون وزير ارتباطات خبر داد؛

تسهيلات شرکت هاي فناوري اطلاعات تامين اعتبار شد

معاون وزير ارتباطات از اختصاص تسهيلات در قالب وام وجوه اداره شده به تمامي شرکتهاي فناوري اطلاعات متقاضي وام از اين وزارتخانه، خبر داد.

ادامه مطلب

برات قنبري

معاون وزیر ارتباطات خبر داد؛

ورود 21 قلم محصول فناوری اطلاعات ممنوع شد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ممنوعیت ورود 21 قلم کالا و تجهیزات مرتبط با فناوری اطلاعات به کشور خبر داد و گفت: اپراتورهای ارتباطی ملزم به استفاده از محصولات مشابه داخلی شدند.

ادامه مطلب

برات قنبري

تحقق اینترنت 100 مگابیتی با فیبرنوری

معاون وزیر ارتباطات گفت: متوسط سرعت اینترنت در کشور به 5 مگابیت بر ثانیه رسیده است و تا چهار سال دیگر کاربران ایرانی به اینترنت 20 مگابیتی دسترسی خواهند داشت.

ادامه مطلب

برات قنبري

دسترسی به سرعت 100مگابیت بر ثانیه با تانوما

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افتتاح پروژه تار نوری این شرکت را گامی در جهت تکمیل شبکه ملی اطلاعات و دسترسی به سرعت 50 تا 100مگابیت بر ثانیه اعلام کرد.

ادامه مطلب

قنبري

تا پايان برنامه ششم توسعه

ضرورت افزايش ترانزيت ارتباطات بين الملل به 30 ترابيت بر ثانيه

معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: طبق برنامه ششم توسعه در حوزه زيرساخت ترانزيت بين الملل بايد به 30 ترابيت بر ثانيه افزايش يابد که به خصوص در استان هاي مرزي ضروري است؛ براي انجام اين کار آمادگي داشته باشند.

ادامه مطلب

برات قنبري

افزایش ‌میزان گردش اطلاعات و تولید محتوا با شبکه ملی اطلاعات

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، میزان گردش اطلاعات و تولید محتوا در داخل کشور افزایش یافت، به طوری که سهم محتوای داخلی از 10درصد به 40 درصد رسید.

ادامه مطلب

برات قنبري

معاون وزیر ارتباطات:

سرعت دسترسی کاربران به شبکه ملی اطلاعات به 4 مگابیت می رسد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحقق پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش افزایش دسترسی کاربران به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال خبر داد.

ادامه مطلب

قنبري

برات قنبری :

اختیارات هیات مدیره مخابرات به سراییان تفویض شد

تمامی اختیارات هیات مدیره مخابرات با تصمیم جمعی به مدیر عامل این شرکت تفویض شد و پیش‌بینی می‌شود جلسه آتی پیرامون اصلاح ساختار این شرکت برگزار شود.

ادامه مطلب