شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تجارت-الکترونيک
تجارت الکترونيکي

قانون بي‌صراحت مانع رشد تجارت الکترونيک ايران

يک کارشناس حوزه تجارت الکترونيکي با اشاره به عدم صراحت قانون در حوزه مسائل تجارت الکترونيکي اين مساله را باعث برداشت‌هاي مختلف از قانوني واحد در حوزه تجارت الکترونيک ارزيابي کرد.

ادامه مطلب

تجارت الکترونيک

ایران جزو 10 کشور آماده تجارت الکترونیک

چندی پیش سازمان تجارت و توسعه سازمان ملل، ایران را از منظر آمادگی برای تجارت الکترونیک در بین 10 کشور برتر آسیا و اقیانوسیه قرار داد.

ادامه مطلب

تجارت الکترونيکي

قانون‌ از تجارت الکترونيکي عقب ماند!

قائم مقام کميسيون تجارت الکترونيک سازمان نصر گفت: کسب‌وکارهاي اينترنتي نوپا آن قدر نوآور و خلاق هستند که يک مدل ثابت و واحد را نمي‌پذيرد و قانون گذار هميشه يک قدم عقب‌تر از فعالان حوزه تجارت الکترونيک است.

ادامه مطلب

ايران وروسيه

از سوي وزير ارتباطات روسيه؛

روسيه از همکاري سايبري با ايران خبر داد

وزير ارتباطات و رسانه هاي جمعي روسيه، همکاري هاي سايبري با ايران در حوزه هاي مختلف از جمله تجارت الکترونيک و نرم افزاري را مطرح کرد.

ادامه مطلب

قانون - فضاي مجازي - فساد مجازي

خلا قانونی در تجارت الکترونیک

مسئول کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) تهران این سازمان را متولی تمام امور مرتبط با نرم‌افزار و رایانه دانست.

ادامه مطلب

تجارت الکترونيک

10کشور برتر آسیا در آمادگی تجارت الکترونیکی

سازمان توسعه و تجارت ملل متحد (آنکتاد)، ایران را در میان 10کشور برتر آسیا و اقیانوسیه از حیث آمادگی در تجارت الکترونیکی با رتبه جهانی 77 اعلام کرده است.

ادامه مطلب

اينترنت-شبکه هاي مجازي- پيام رسان

واگذاري نظارت بر شبکه‌هاي مجازي/ تجارت الکترونيک هم ماليات دارد

سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت صنعت، معدن و تجارت از بررسي طرح واگذاري نظارت بر شبکه‌هاي مجازي به شرکت‌هاي شناسنامه‌دار خصوصي اين حوزه خبر داد و گفت: ماليات شامل همه درآمدها از جمله درآمدهاي تجارت الکترونيک مي شود و ماليات کسب‌وکارهاي اينترنتي مربوط به شبکه بانکي است.

ادامه مطلب

هوش مصنوعي

هوش مصنوعی و تأثیر آن در شکل‌ دهی آینده‌ تجارت الکترونیک

شاید بتوان یکی از قدرتمندترین ویژگی‌های هوش مصنوعی را ایجاد تجربه‌های شخصی‌تر و واقع‌گرایانه‌تر برای مشتریان در تجارت الکترونیک دانست.

ادامه مطلب

تجارت - اينترنت - ارتباطات

تصویب پیشنهاد ایران در خصوص پست و تجارت الکترونیک در اجلاس جهانی پست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تصویب پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پست و تجارت الکترونیک در 'اجلاس جهانی پست ' در استانبول خبر داد.

ادامه مطلب

تجارت الکترونيک - پرداخت الکترونيک - مسترکارت

یکی از دستاوردهای برجام برای رفع مشکل پرداخت های بین المللی

وزیرارتباطات:شرکت پست برای واگذاری مسترکارت بین المللی قرارداد بست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت پست در چارچوب قوانین تجارت بین الملل قراردادی را با یکی از شرکت های خارجی برای استفاده از کارت اعتباری بین المللی در ایران امضا کرده است.

ادامه مطلب