شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تخفيف-اينترنت
اينترنت

اینترنتی‌ها بالاخره تخفیف گرفتند

یکی از برنامه‌های وزارت ارتباطات در دولت جدید کاهش قیمت اینترنت برای مشتریان نهایی الزام اعمال تخفیف 20 درصدی قیمت فروش اینترنت به شرکتهای اینترنتی در قبال دریافت تخفیفی 20 درصدی از شرکت ارتباطات زیرساخت و مخابرات بود.

ادامه مطلب

اينترنت

در جلسه بررسی بازنگری پروانه شرکتهای اینترنتی مطرح شد

25 درصد تخفیف برای اینترنتی‌ها / مصوبه رگولاتوری تغییر کرد

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) با تاکید بر لزوم سازماندهی پروانه‌های تمامی شرکت‌های اینترنتی گفت: توقف ساماندهی در این پروانه‌ها به ایجاد فضای خاکستری می‌انجامد.

ادامه مطلب

اينترنت

تعرفه‌های اینترنت پرسرعت پس از اعمال تخفیف رگولاتوری

چند ماهی می‌شود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تخفیف 20 درصدی تعرفه پهنای باند را برای شرکت‌های ندا یا PAP که ارایه کننده اینترنت پرسرعت هستند اعمال کرده است. درهمین راستا قیمت اینترنت ارائه‌دهندگان ADSL در کشور تغییراتی را تجربه کرده که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست.

ادامه مطلب

خدايي

مديرکل روابط عمومي زيرساخت:

متقاضيان دريافت تخفيف دولتي اينترنت، نامه بياورند

معيار تشخيص ميزان و حجم اينترنت مورد استفاده، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي است. شرکت‌هاي PAP متقاضي دريافت تخفيف از زيرساخت بايد از رگولاتوري نامه بياورند.

ادامه مطلب

مخابرات استان تهران

تخفيف 20 درصدي اينترنت درشرکت مخابرات اعمال شد

معاون شرکت مخابرات ايران از اجراي مصوبه 181 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات براي کاهش 20 درصدي نرخ اينترنت تا پايان سال جاري خبر داد و گفت: هم اکنون براي اجراي کامل اين مصوبه در حال مذاکره با شرکت ارتباطات زيرساخت و نيز شرکتهاي اينترنتي – PAP – هستيم.

ادامه مطلب

عميديان

رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تاکید کرد

برخورد با شرکت‌هایی که تخفیف اینترنت را اعمال نمی‌کنند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به ایسنا در مورد این‌که بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده ADSL عنوان می‌کنند که بعضی از مخابرات‌های استانی تخفیف 25 درصدی خطوط انتقال را اعمال نمی‌کنند پاسخ داد: ما به تمام مجموعه‌های مربوط اعم از زیرساخت، مخابرات و سایر شرکت‌ها تمامی مصوبات را ابلاغ کردیم.

ادامه مطلب

اينترنت

مدیر یک شرکت اینترنتی تاکید کرد:

امکان کاهش هزینه‌ها با تخفیف 20 درصدی زیرساخت

مدیر یک شرکت ندا درباره تاثیر تخفیف 20 درصدی زیرساخت بر کاهش قیمت پهنای باند اینترنت گفت: با توجه به اینکه به‌طور کلی 30 درصد از هزینه شرکت‌های ارایه‌کننده اینترنت به پهنای باند مربوط می‌شود، با تخفیف 20 درصدی زیرساخت 3 تا 4 درصد امکان کاهش هزینه‌ها را داریم.

ادامه مطلب