شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مدیر یک شرکت اینترنتی تاکید کرد:

امکان کاهش هزینه‌ها با تخفیف 20 درصدی زیرساخت

اينترنت

دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸:۰۰


مدیر یک شرکت ندا درباره تاثیر تخفیف 20 درصدی زیرساخت بر کاهش قیمت پهنای باند اینترنت گفت: با توجه به اینکه به‌طور کلی 30 درصد از هزینه شرکت‌های ارایه‌کننده اینترنت به پهنای باند مربوط می‌شود، با تخفیف 20 درصدی زیرساخت 3 تا 4 درصد امکان کاهش هزینه‌ها را داریم.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مسعود بمانی‌پور اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت‌های ندا در زمان خرید اینترنت از شرکت ارتباطات زیرساخت باید هزینه انتقال را هم بپردازند، نمی‌توان گفت که شامل تخفیف 20 درصدی شده‌اند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های انتقال اینترنت از زیرساخت حدودا معادل 10 درصد از تخفیف 20 درصدی شرکت ارتباطات زیرساخت می‌شود ابراز کرد: تفکیک هزینه‌های یک شرکت ارایه‌کننده اینترنت شامل 30 درصد هزینه تهیه پهنای باند، 40 درصد هزینه‌های انتقال و مابقی شامل هزینه‌های نیروی کار، برق، اجاره فضا و هزینه‌های نگهداری است، در صورتی که اگر هزینه هر کدام از این عوامل قیمت تمام‌شده کاهش یابد ما هم می‌توانیم متناسب با آن قیمت اینترنت را کاهش دهیم.

او گفت: شرکت‌های ارایه‌کننده اینترنت بسیار علاقه‌مندند که باز هم هزینه پهنای باند کاهش یابد یا اینکه هزینه‌های مربوط به انتقال کاهش یابد تا آن‌ها هم بتوانند متناسب با آن قیمت اینترنت را برای کاربران کاهش دهند. وقتی شرکتی از مخابرات پهنای باند می‌خرد، دیگر هزینه‌های انتقال را نمی‌پردازد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو