شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تعرفه-تلفن-همراه
اينترنت - تلفن همراه

شرایط پرداخت اقساطی قبض‌های موبایل

مشترکان سیم‌کارتهای دائمی همراه اول یک بار در سال می توانند قبض خود را به شکل اقساطی پرداخت کنند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

ماجرای "درآمد عمومی دولت" در قبض‌های موبایل

طی هفته‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه پیام‌های متعددی منتشر شده و در قالب آنها مشترکان نسبت به افزوده شدن گزینه‌ای جدید در قبوض تلفن همراه که از آن با عنوان «درآمد عمومی دولت» یاد شده اظهار تعجب کردند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

تمدید خودکار بسته‌های اینترنت ممکن شد

مدیر روابط عمومی ایرانسل از امکان تمدید خودکار بسته‌های هفتگی و ماهیانه اینترنت همراه اپراتور دوم تلفن همراه خبر داد.

ادامه مطلب

تعرفه تلفن ثابت

ساختار جدید تعرفه تلفن ثابت و همراه

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات چندی پیش به منظور شفافیت، ساده‌سازی و حذف پالس محوری از تعرفه‌های تلفن ثابت، محاسبه‌ی کارکرد مشترکان بر مبنای دقیقه، اجرای طرح همکدسازی در استان‌ها، یکنواخت‌سازی تعرفه‌های تلفن همراه و توسعه‌ی شبکه تلفن ثابت با تضمین درآمد مناسب برای آن، پیشنهاد شرکت مخابرات ایران در مورد تعرفه مکالمه تلفن‌های ثابت و همراه را بررسی و تغییرات تعرفه‌ها را تصویب کرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

قیمت پیامک، MMS و اینترنت همراه تغییر می‌کند؟

تغییراتی که در تعرفه تلفن‌های همراه اپراتور اول ایجاد شده تنها به هزینه‌های مربوط به مکالمه مربوط می‌شودو در حال حاضر هیچ تغییری بر روی قیمت و تعرفه سرویس‌های دیگراعمال نمی شود.

ادامه مطلب

سيدهاشمي

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خبر داد

اعلام آمادگی مخابرات برای کاهش تعرفه تلفن ثابت و همراه

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران می‌گوید: اگر وزارت ارتباطات حق‌السهم خود از درآمد مخابرات را کاهش دهد، تعرفه تلفن همراه و ثابت کاهش می‌یابد.

ادامه مطلب

گوشي تلفن

تغيير تعرفه تلفن ثابت و همراه با دستور وزير ارتباطات متوقف شد

رگولاتوري رسما اعلام کرد: مصوبه 160 کميسيون تنظيم مقررات مبني بر تعيين آبونمان تلفن ثابت و نرخ پايه موبايل متوقف شده است.

ادامه مطلب

صدوقي

مديرعامل همراه اول :

هزينه مکالمه بين‌شهري و جابجايي تلفن همراه حذف نشد/ بررسي تعرفه جديد

اجراي تعرفه جديد مکالمه همراه اول از خرداد به تيرماه موکول شد و با ورود به ماه تير هنوز اجرايي نشده، مديرعامل همراه اول در اين رابطه مي‌گويد: اين کار نيازمند تعيين تعرفه‌ نهايي و فراهم شدن مقدمات Flat (يکنواخت) کردن شبکه است.

ادامه مطلب

دکترفرقاني

اعمال تعرفه‌های جدید تلفن همراه از تیرماه

برخی از مشترکان همراه اول این روزها از رقم قبض‌هایی که برای اردیبهشت‌ماه‌شان صادر شده گلایه دارند و بر این باورند که قبض آن‌ها به مراتب سنگین‌تر از ماه‌های قبل است. در این زمینه معاون وزیر ارتباطات تاکید دارد که هنوزهیچ تغییری در تعرفه‌ها صورت نگرفته است.

ادامه مطلب

تلفن

آخرین تعرفه‌های تلفن ثابت و همراه در روزهای تعطیل

جدول تعرفه‌های مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری، ثابت به همراه اول ( شهری و بین شهری) و همچنین نرخ یک دقیقه مکالمه تلفن‌های همراه به همراه و همراه به ثابت و بالعکس و نیز نرخ یک دقیقه مکالمه بین شهری تلفن‌های همراه به همراه و همراه به ثابت و بالعکس ( از هر نقطه به سایر نقاط کشور) اعلام شده است.

ادامه مطلب