شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مديرعامل همراه اول :

هزينه مکالمه بين‌شهري و جابجايي تلفن همراه حذف نشد/ بررسي تعرفه جديد

صدوقي

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶:۰۰


اجراي تعرفه جديد مکالمه همراه اول از خرداد به تيرماه موکول شد و با ورود به ماه تير هنوز اجرايي نشده، مديرعامل همراه اول در اين رابطه مي‌گويد: اين کار نيازمند تعيين تعرفه‌ نهايي و فراهم شدن مقدمات Flat (يکنواخت) کردن شبکه است.

وايمکس نيوز-  چندي پيش کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مصوبه‌اي را براي تعيين نرخ پايه مکالمه تلفن همراه گذراند که براساس آن حداقل تعرفه يک دقيقه مکالمه براي تمامي اپراتورهاي تلفن همراه 535 ريال تا حداکثر 20 درصد بيشتر تعيين شد.

با اين مصوبه که براي تمامي اپراتورهاي تلفن همراه لازم الاجرا است، شبکه همراه اول نيز مانند شبکه‌ ايرانسل و شبکه‌ رايتل، Flat  (يکنواخت) خواهد شد؛ به اين معني که هزينه جابه‌جايي و بين‌شهري از مکالمات همراه اول حذف و تعرفه هر دقيقه مکالمه همراه اول فارغ از شهر مبدا و مقصد، تنها با يک تعرفه محاسبه مي‌شود.

پس از ابلاغ اين مصوبه ابتدا اعلام شد که مصوبه از ابتداي خرداد 92 اجرايي مي‌شود و در نوبت ديگري گفته شد که زمان اجراي مصوبه از اول تيرماه 92 خواهد بود.

اکنون و با ورود به تيرماه، وحيد صدوقي در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس در اين خصوص گفت: تعرفه نهايي همراه اول هنوز در دست بررسي در هيئت مديره است.

مدير عامل همراه اول افزود: تعرفه 535 ريال اعلامي از سوي رگولاتوري، تعرفه پايه است و اپراتور مي‌تواند تا 20 درصد بيشتر از مبلغ را اجرا کند که براي تعيين تعرفه همراه اول، پيشنهادهاي همراه اول و مخابرات ايران در حال بررسي است.

وي در پاسخ به اين سوال که گفته شده بود تعرفه‌ها از ابتداي تيرماه اجرا مي‌شود، گفت: ما نيز علاقمند به اجراي تعرفه جديد از ابتداي تيرماه بوديم؛ اما براي اين کار علاوه بر تعيين تعرفه‌ نهايي تعيين، بايد شبکه به لحاظ فني براي اجراي طرح فلت کردن (يکسان کردن شبکه) آماده شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو