شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تماس-تصويري
WhatsApp for Business

يک تماس تصويري مي‌تواند تلفن شمارا هک کند؟

غيرممکن به نظر مي‌رسد، اما يک آسيب‌پذيري بحراني در پيام‌رسان واتس‌آپ پيدا شده که مي‌تواند به هکرها اجازه دهد از راه دور و تنها با يک تماس تصويري کنترل واتس‌آپ شما را در اختيار بگيرند.

ادامه مطلب

تماس تصويري - تلفن تصويري

پرونده بسته شد؛ دوره تماس تصویری به سرآمد؟

پرونده تماس‌های تصویری که بیش از دو سال است ارائه قانونی آنها به زمان تصویب پیوست فرهنگی موکول شده، در نهایت بسته شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

دو سال گذشت؛ تماس تصویری هم‌چنان ممنوع

بیش از دو سال از ممنوعیت و قطع شدن تماس‌های تصویری تلفن همراه می‌گذرد و هنوز تصمیمی برای تعیین تکلیف این موضوع اتخاذ نشده است.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات اعلام کرد

نسل سوم بدون تماس تصویری ارایه می‌شود/ مسایل اخلاقی در اولویت ماست

وزیر ارتباطات با اشاره به نگرانی برخی مراجع عظام از جمله آیت‌الله مکارم شیرازی در زمینه‌ی گسترش نسل سوم ارتباطی، گفت: سیاست دولت برای اعطای مجوز نسل سوم ارتباطی به همراه اول و ایرانسل این است که این خدمات مانند زمانی که رایتل آن را ارائه می‌داد ارائه شوند و بخش ارسال عکس و تماس تصویری مسدود است تا زمانی که پیوست فرهنگی مربوطه تهیه شود.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند

بالاخره تماس تصويري حلال مي‌شود؟

بيش از يکسال از قطع تماس‌هاي تصويري تلفن همراه در کشور مي‌گذرد و در اين ميان پس از گذشت مدتي هربار مسوولان اينگونه گفته‌اند که مشکل اين سرويس در آينده نزديک حل خواهد شد. با اين حال ماه‌ها گذشت و همچنان دسترسي به تماس تصويري محدود به اپليکيشن‌هاي موبايلي بيگانه مانده است.

ادامه مطلب

رايتل

تماس تصویری رایتل کی وصل می شود؟

تماس‌های تصویری اپراتور سوم که از اردیبهشت ماه سال قبل قطع شد قرار بود بار دیگر وصل شود اما همچنان خبری از ارائه مجدد این سرویس نیست.

ادامه مطلب

رايتل

مدیر عامل رایتل خبر داد:

احتمال از سرگیری تماس‌های تصویری در آینده نزدیک

مدیر عامل اپراتور سوم گفت: با قول مساعد وزیر ارتباطات و صحبت‌های دبیر شورای عالی فضای مجازی به دنبال آن هستیم که مشکل تماس تصویری را حل کنیم.

ادامه مطلب

قاسمي

مدیرعامل اپراتور سوم

تماس‌های تصویری به زودی از سر گرفته می‌شود

زمان زیادی از ورود نسل سوم تکنولوژی به کشور نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه هم 3G با حاشیه‌ها و مشکلاتی مواجه بوده که به گفته‌ی مدیر عامل شرکت رایتل بسیاری از آنها در غرض ورزی افراد ریشه داشته است.

ادامه مطلب

رايتل

یک نماینده مجلس:

با قطع تماس تصویری رایتل به سهام مردم ضربه وارد می‎شود

نماینده مردم مبارکه می گوید با توجه به اینکه سرمایه گذار اصلی پروژه نسل سوم تلفن همراه در ایران مردم هستند، نمایندگان مجلس باید موضوع قطع تماس تصویری رایتل را به منظور جلوگیری از وارد شده ضربه به سهام مردم بررسی کنند.

ادامه مطلب

رايتل

تماس تصويري رايتل رسما قطع شد!

رايتل، اپراتور سوم تلفن همراه کشور، از هفتم خرداد ماه امسال نسبت به قطع تماس تصويري سيم‌کارت‌هاي خود اقدام کرد.

ادامه مطلب