شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تهران
تلفن

مدیر کل بازرسی مخابرات استان تهران:

انتقال مالکیت تلفن ثابت پس از تغییر نام ضروری است

مدیر کل بازرسی مخابرات استان تهران گفت: مشترکین تلفن ثابت در صورت انتقال مالکیت و خرید و فروش خطوط تلفن ثابت باید برای ثبت تغییر نام تلفن ثابت به مراکز مخابرات مربوطه مراجعه کنند.

ادامه مطلب

تلفن

821 هزار شماره تلفن در شهرستان های استان تهران هشت رقمی می شود

821 هزار شماره تلفن در شهرستان های استان تهران از 17 آذرماه با کلان شهر تهران هم کد می شوند که از این تعداد 698 هزار مشترک در شهرها و 123 هزار و 86 شماره شامل روستاهای استان تهران می شود.

ادامه مطلب

900 تلفن مالتی مدیا در تهران راه اندازی می‌شود

رییس اداره پشتیبانی فنی ارتباطات همگانی شرکت مخابرات استان تهران از نصب و راه اندازی 900 تلفن مالتی مدیا در تهران خبر داد.

ادامه مطلب

كابل برگردان

اختلال در هفت مرکز مخابراتی تهران

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات شهید مفتح، شهید محلاتی، شهید چمران، شهید بهشتی، مطهری، مدنی و کاشانی از امروز آغاز می شود.

ادامه مطلب

اپراتور سوم

وزیر ارتباطات:

شبکه اپراتور سوم در تهران و کرج به زودی راه اندازی می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی شبکه اپراتور سوم تلفن همراه تهران و کرج طی چند هفته دیگر خبر داد و گفت: این شبکه هر چند به کندی ولی در حال تکمیل شدن است.

ادامه مطلب

مخابرات

8 مرکز مخابراتی توسعه می یابد


عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات شهید تندگویان، شهید ثابت قدم و قائم از تاریخ 27 تیر ماه و در مراکز مخابرات شهید عاطف، شهدای هفتم تیر، شهید دیالمه، ولی عصر(عج) و امامت از تاریخ 28 تیر ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

تلفن

اختلال در هفت مرکز مخابراتی در استان تهران

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات مرحوم نهری، شهید تندگویان، الغدیر، شهید صدوقی،‌ امیرکبیر، شهدای مشکین دشت و طالقان از تاریخ 24 فروردین ماه آغاز می‌شود.

ادامه مطلب

بزرگراه‌های تهران تا پایان امسال به سیستم ثبت تخلفات مجهز می‌شود

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه همت در حال نصب هستند و اوایل اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: تا پایان سال 90 تمام بزرگراه‌های شهر به سیستم ثبت تخلفات سرعت مجهز خواهند شد.

ادامه مطلب

تلفن

اختلال در برخی از مراکز مخابراتی تهران به دلیل توسعه شبکه

عملیات کابل‌برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات ولیعصر (عج)، سیدالشهداء (ع)، مرحوم نهری، سلمان فارسی، پاسداران، شهید بخششی از تاریخ هفدهم اسفندماه آغاز می‌شود.

ادامه مطلب

تلفن

مخابرات تهران76هزار پورت اينترنت پرسرعت واگذار کرد

مدير روابط‌عمومي شرکت مخابرات استان تهران از واگذاري76هزار پورت اينترنت پرسرعت در در تهران خبر داد.

ادامه مطلب