شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

بزرگراه‌های تهران تا پایان امسال به سیستم ثبت تخلفات مجهز می‌شود


جمعه ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶:۰۰


مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه همت در حال نصب هستند و اوایل اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: تا پایان سال 90 تمام بزرگراه‌های شهر به سیستم ثبت تخلفات سرعت مجهز خواهند شد. <BR> <BR>

وایمکس نیوز - حجت الله بهروز با بیان اینکه تا پایان امسال با دوربین‌های ثبت تخلف امکان نظارت و جریمه متخلفان در تمام بزرگراه‌ها فراهم می‌شود، افزود: تاکنون 86 دوربین ثبت تخلفات در بزرگراه‌های شهر تهران نصب و راه‌اندازی شده که در سال جاری تلاش خواهیم کرد تعداد این دوربین‌ها را به 200 دستگاه برسانیم تا قادر باشیم همه بزرگراه‌ها را تحت پوشش قرار دهیم.

وی گفت: در حال حاضر عملیات نصب و راه‌اندازی دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه شهید همت در دست اجراست که با نصب 22 دستگاه دوربین ثبت تخلف از اوایل اردیبهشت نظارت و کنترل بر این بزرگراه مهم و پرتردد شهر با دقت بیشتر صورت خواهد گرفت و تخلفات به طور دقیق به ثبت خواهد رسید.

بهروز گفت: بزرگراه‌های شهر تهران بر اساس میزان سوانح و تصادفات بیشتر به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز شده‌‌اند و بزرگراه‌های شهید یاسینی، کمربندی شهر ری و مدرس در اولویت‌های بعدی تجهیز به سیستم ثبت تخلفات خودکار هستند.

وی افزود: اواخر سال 89 بزرگراه‌های شهید چمران، یادگار امام (ره) و شهید حکیم به سیستم ثبت تخلفات سرعت مجهز شدند که با دوربین‌های نظارتی بر حرکت خودروها و سرعت آنها در این بزرگراه‌ها نظارت دقیق‌تری صورت می‌گیرد و هیچ تخلفی از دید این سیستم‌ها پوشیده نمی‌ماند.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با تاکید براینکه نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در کاهش تخلفات و سرعت در شهر بسیار موثر بوده است، افزود: هنگامی که برای نخستین بار دوربین‌های ثبت تخلفات را در بزرگراه نیایش به کار گرفتیم، روزانه چند هزار تخلف به ثبت می‌رسید اما اکنون در بزرگراه‌های جدید میزان تخلفات حتی در روزهای اول بسیار کمتر است و از 400 تا 500 تخلف در روز شروع می‌شود که پس از مدتی باز کاهش یافته و به طور میانگین به روزانه 100 تخلف می‌رسد.

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو