یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
جايزه
پيامک

مراقب پیامک‌های جایزه دار باشید

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات استان تهران نسبت به پیامک‌های حاوی جایزه هشدار داد و بر ضرورت افزایش آگاهی عمومی تاکید کرد.

ادامه مطلب

تزئيني

جایزه‌ بهترین مدیریت تنظیم مقررات سال 2011 به تنظیم مقررات پاکستان رسید

دکتر محمد یاسین رییس سازمان تنظیم مقررات پاکستان به خاطر کمک‌های چشم گیر به توسعه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) در این کشور، جایزه‌ بهترین مدیریت تنظیم مقررات سال 2011 را دریافت کرد. این جایزه توسط شورای مخابرات آسیای جنوبی، خاورمیانه و آفریقای شمالی(سامنا) اهدا می شود.

ادامه مطلب

هواوي

هوواوی برنده دو جایزه در نشست جهانی LTE در سال 2011 شد

شرکت هوواوی ییشگام تدارک راهکارهای شبکه ارتباطی نسل آینده برای بهره‎برداران سراسر دنیا اعلام کرد که این شرکت برنده دو جایزه برای دستاوردهای خود در زمینه تجاری سازی و راهکارهای محصولات در نشست جهانی LTE در سال 2011 شده است. این جوایز عبارتند از: "پیشرفت قابل توجه در راه‎اندازی تجاری LTE توسط یک سازنده" و "بهترین عناصر شبکه LTE ".

ادامه مطلب

GSMA

در کنفرانس بارسلون اتفاق افتاد؛

جایزه‌ رهبری دولتی انجمن GSMA به افغانستان رسید

انجمن جی‌اس‌ام (GSMA) جایزه سالیانه ‌و معتبر رهبری دولتی در صنعت ارتباطات سیار را به امیرزای سنگین، وزیر ارتباطات و فناوری افغانستان اعطا کرد. این جایزه به پاس دستاوردهای مهم دولت افغانستان در گسترش ارتباطات سیار افغانستان به دولت این کشور اعطا شده است.

ادامه مطلب