یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

هوواوی برنده دو جایزه در نشست جهانی LTE در سال 2011 شد

هواوي

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷:۰۰


شرکت هوواوی ییشگام تدارک راهکارهای شبکه ارتباطی نسل آینده برای بهره‎برداران سراسر دنیا اعلام کرد که این شرکت برنده دو جایزه برای دستاوردهای خود در زمینه تجاری سازی و راهکارهای محصولات در نشست جهانی LTE در سال 2011 شده است. این جوایز عبارتند از: "پیشرفت قابل توجه در راه‎اندازی تجاری LTE توسط یک سازنده" و "بهترین عناصر شبکه LTE ".

وایمکس نیوز - براساس این گزارش از ماه مه 2011، هوواوی بیش از 100 شبکه تجاری SingleRAN را راه‎اندازی کرده که قابلیت ارتقاء به LTE‌ را دارد. از این تعداد، بیش از 40 بهره‌بردار از راه‎اندازی قریب‎الوقوع خدمات مجزای LTE خبر داده‌اند.

در سال 2010 میلادی eNodeB LTE مارک هوواوی در جهان اول شد و هوواوی به خاطر تلاش‎ها و دستاوردهای خود در تجاری‎سازی LTE، برنده جایزه "پیشرفت قابل توجه در راه‎اندازی تجاری LTE توسط یک سازنده" در نشست جهانی LTE‌ شد.

راهکار SingleRAN 5-Band 3-Mode 1-Cabinet یا BTS 3900L که برنده جایزه بهترین عناصر شبکه LTE‌ شناخته شد از یک کابین برای پشتیبانی سه فناوری در پنج باند بسامدی استفاده می‎کند و همزیستی و میان کنش پذیری شبکه‎های GSM/UMTS/LTE را به منظور تحقق همگرایی و حداقل کردن هزینه‎ برای بهره‎برداران فراهم می‎کند. این راهکار توسط بهره‎برداران پیشتاز دنیا شامل وودافون آلمان و تلیاسونرای نروژ برگزیده شده است. این دو بهره‎بردار ایستگاه‎های پایه قدیمی خود را با این محصول جدید عوض کرده و بدین ترتیب به صورت همزمان استقرار شبکه LTE‌ خود را نیز آغاز کرده‎اند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو