جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
حقوق-مصرف-کننده
قره داغی

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری:

تعداد شکایت از شرکت مخابرات در سال ۹۹ افزایش داشت

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: سهم شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات از ۳۴ درصد در سال ۹۸ به بیش از ۴۲ درصد در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب

قره داغی

زمان پاسخگویی به شکایات در سامانه ۱۹۵ یک روزکاهش یافت

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: با وجود رشد ۹۲ درصدی میزان شکایات ثبت شده در سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، در بازه زمانی نه ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته، میانگین زمان پاسخگویی به شکایات یک روز کاهش پیدا کرده است.

ادامه مطلب

پست - بازار -

مدیر کل مدیریت عملکرد پست خبر داد

پرداخت ۷۸ میلیون خسارت بابت مرسولات پستی

مدیرکل مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست بحث پرداخت غرامت برای مرسولات پستی را دارای رقمی بسیار اندک دانست و اظهار کرد که در برابر درآمد ۷۰۰ میلیارد تومانی این شرکت در سال گذشته حدود ۷۸ میلیون تومان لنگرخسارت وارد و غرامت به صاحبان مرسولات پرداخت شده است.

ادامه مطلب

اينترنت - کابل

معاون رگولاتوری:

امکان کنترل تعرفه ارائه سرویس اینترنت پرسرعت برای کاربران فراهم شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بارگذاری نرم‌افزار محاسبه تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان خبر داد.

ادامه مطلب

پيامک

کابوس پیامک‌های تبلیغاتی کی تمام می‌شود؟

ارسال گاه و بی‌گاه پیامک‌های تبلیغاتی بلای جان بسیاری از مشترکان تلفن همراه شده و به نظر می‌رسد با وجود تلاش‌های صورت گرفته همچنان راه فرار قطعی برای نجات از مزاحمت‌های این پیام‌ها در دسترس نیست.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

پیگیری‌های تسنیم نتیجه داد/

مبلغ ۱۰ هزار تومان مندرج در قبوض تلفن ثابت به مشترکان بازگردانده می‌شود

وزیر ارتباطات مخابرات را وادار به بازگرداندن مبالغ اضافه دریافتی کرد.این خبرگزاری گزارش جامعی از افزوده شدن بند جدید و عجیبی در قبوض تلفن‌های ثابت این دوره منتشر کرده است.

ادامه مطلب

جرايم رايانه اي

نحوه ي پيشگيري از شکايات و تخلفات در حوزه ي فناوري اطلاعات

رئيس شوراي انتظامي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران ضمن اشاره به فعاليت اين شورا، راه‌هاي کاهش حجم شکايات و تخلفات را در حوزه فناوري اطلاعات معرفي کرد.

ادامه مطلب

ايرانسل

رویکرد قانون‌گذار درباره یک کلاهبرداری

شناسایی افرادی که بیش از حد SMS می‌زنند

پس از برخی سوء‌استفاده‌ها که از طرح میزبان پیامک صورت گرفت، مبالغ متعددی از حساب برخی مشترکان اپراتور دوم کسر شد، اما با وجود گذشت چندین هفته از رسانه‌ای شدن این موضوع هنوز اقدام خاصی ازسوی مراجع تصمیم‌گیر در این زمینه انجام نشده است.

ادامه مطلب

پول - الکترونيک

نقض مقررات مسابقات پیامکی و حقی که از مشترکان موبایل تضییع می‌شود+عکس

انتقاد به اطلاع‌رسانی ضعیف درباره هزینه خدمات و مسابقات پیامکی با استفاده از فونت ناخوانا برای اعلام هزینه پیامک در برنامه‌های تلویزیونی المپیک ریو سوژه کاربران فضای مجازی شده است. این عدم شفافیت روی بسیاری از خدمات اپراتورها نیز ادامه می‌یابد در حالی که چارچوب قانونی ارائه این خدمات مشخص است.

ادامه مطلب

اپل

رجیستری موبایل مردم را سپر بلا می‌کند/ دولت عواقب کار را می‌داند؟

مهمترین و اصلی‌ترین مشکل طرح رجیستری سپر بلا کردن مردم و سرگردانی مشتری در بازار گوشی‌های تلفن همراه بوده و سوال اساسی این است که چرا مردم باید هزینه قاچاق را بجای قاچاقچیان بپردازند؟

ادامه مطلب