جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
حمدون-توره
دبيرکل آي تي يو

دبیر کل ITU بر نقش تاثیرگذار ایران در آینده ITU تاکید کرد

نقش فعال ایران در ITU برای عضویت در شورای ITU و شورای رادیویی نقشی تعیین کننده و تاثیر گذار در فعالیت آینده ITU خواهد بود.

ادامه مطلب

حمدون توره

درپيام دبيرکل ITU

شعار روزجهاني مخابرات درسال 2014 " باند پهن براي توسعه پايدار " اعلام شد

دريکصدوچهل و نهمين سال تشکيل اتحاديه جهاني مخابرات، دسترسي به باند پهن براي رسيدن به بهداشت ، تحصيلات ، تجارت، رشد اقتصادي و اجتماعي پايدار اولويت جهاني تعيين شده است.

ادامه مطلب

دکترحمدون توره

دبیرکل آی‌تی‌یو: امنیت سایبری موضوعی جهانی است

حمدون توره دبیرکل اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) در همایشی بین‌المللی که در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد امنیت سایبری را موضوعی جهانی خواند و گفت باید بر اساس همکاری بین‌المللی به سراغ این موضوع رفت.

ادامه مطلب

itu

تدارک آی‌تی‌یو برای جشن 150 سالگی در سال 2015

اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات با تاکید بر آمیزه‌ی منحصر به فرد تاریخچه‌ی غنی و یاری‌های خود به نوآوری، مهیای جشن 150 سالگی خود در سال 2015 می‌شود و به صورت پررنگی به نقش محوری خود در تمام تغییرات مهم مخابرات می پردازد.

ادامه مطلب

حمدون توره

دبیرکل ‌آی‌تی‌یو:

فراخ‌باند جزو حقوق اساسی بشر است

حمدون توره، دبیرکل اتحادیه بین‌المللی مخابرات خواهان دسترسی تمام شهروندان جهان به خدمات فراخ باند است و اعلام کرد حق ارتباطات جزو حقوق اساسی بشر است و قرار گرفتن آن در دستور کار تمام کشورها دارای اهمیت فراوان است.

ادامه مطلب

حمدون توره

دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات سرشناس‌ترین فرد صنعت فاوای جهان نام گرفت

دکتر حمدون توره، دبیرکل اتحادیه‌ بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) در فهرست امسال 100 فرد نیرومند کسب‌وکار مخابرات جهان که در انگلستان منتشر می‌شود به خاطر کوشایی در گسترش خطوط فراخ‌باند جهان و پیگیری حق ارتباط به عنوان یکی از حقوق بنیادی بشر در صدر قرار گرفت.

ادامه مطلب

تزئيني

ولادیمیر پوتین با دبیرکل اتحادیه‌ بین‌المللی مخابرات دیدار کرد

حمدون توره دبیرکل اتحادیه‌ بین‌المللی مخابرات (ITU) با ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه در مقر سازمان ملل در ژنو دیدار و در مورد دسترسی جهانیان به فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) صحبت کرد.

ادامه مطلب

حمدون توره

پیام دبیرکل "ITU" به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

زندگی بهتر در جوامع روستایی با استفاده از ارتباطات و فناوری اطلاعات

فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی به طور مداوم در حال ایجاد تغییراتی در سطح جهان هستند و از طریق توسعه پایدار و بلندمدت در میان محروم‌ترین بخش های جامعه ما، فرصت هایی را برای زندگی بهتر به وجود می‌آورد.

ادامه مطلب