یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
خانه-هوشمند
خانه هوشمند

در يک همکاري جالب توجه؛

روس‌ها خانه کاملاً هوشمند ساختند

تعدادي از اساتيد و دانشجويان دانشگاه اورال شمالي روسيه با همکاري يکديگر خانه‌اي کاملاً هوشمند را ساخته اند که در آن مصرف آب، برق و فعاليت سيستم گرمايشي به صورت بهينه رخ مي‌دهد.

ادامه مطلب

خانه هوشمند

به منظور بهينه سازي مصرف انرژي؛

آلماني ها خانه هاي هوشمند کوچک مي سازند

اگر دوست داريد خانه اي کوچک داشته باشيد، بهتر است اين خانه هوشمند هم باشد و شرکت آلماني LTG Lofts to Go مي تواند اين آرزوي شما را برآورده کند.

ادامه مطلب

اينترنت اشياء

استفاده از تگ‌های آر اف آی دی برای هوشمندسازی تمامی اشیای جهان

محققان شرکت دیزنی با همکاری پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون و آم آی تی راهی برای افزایش سرعت و دقت تگ های آر اف ای دی بدون نیاز به باتری و ردگیری یافته‌اند.

ادامه مطلب

خانه هوشمند

خانه رویاهایت را در اینترنت بساز

خانه هوشمند از نظر بسیاری از افراد خانه‌ای نیست که سیستم تهویه هوای آن با اسمارت‌فون قابل کنترل باشد، یا درش از سیستم قفل خودکار برخوردار باشد یا یخچالش فرد را از تمام شدن شیر آگاه کند، خانه هوشمند برای این افراد خانه‌ای راحت و مقرون به صرفه است که در محلی مناسب ساخته شده‌باشد.

ادامه مطلب

خانه هوشمند

خانه های هوشمند ضرورتی برای فردا

بهره مندی از فناوری پیشرفته اینترنت اشیا(Internet of Things) - «آی او تی» - برای ساخت خانه هوشمند در سال های گذشته موضوعی دور از ذهن بود اما با هوشمندی برخی لوازم مانند تلویزیون، لامپ و تلفن همراه این موضوع در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

ادامه مطلب

خانه هوشمند

رویای خانه هوشمند محقق می‌شود

تصور اینکه در خانه‌ای زندگی کنیم که لوازم آن همانند یک روبات در خدمت‌مان باشند جذاب و هیجان‌انگیز است. فرض کنید صبح که بیدار می‌شوید قهوه‌تان آماده باشد یا شب وقتی وارد اتاق خواب می‌شوید لامپ‌ها به طور خودکار خاموش شوند و خاموش شدن آنها به سیستم تهویه خانه این پیام را برساند که دما را مناسب برای خواب شما تنظیم کند.

ادامه مطلب

اينترنت

خانه‌هایی که از صاحبانشان باهوش‌ترند

ساخت یک خانه هوشمند ایده جالبی است؛ خانه‌ای که هنگام ورود به آن چراغ‌ها روشن می‌شود یا دیگر لازم نیست بعد از پختن کیک فر را خاموش کنید؛ خانه‌ای که در آن تقریبا همه چیز به تلفن همراه شما و یا به اینترنت وصل خواهد بود.

ادامه مطلب