دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳
دفترچه-بيمه
دفترچه تامین اجتماعی

۱۰ نکته که بیمه شدگان تامین اجتماعی درباره حذف دفترچه‌های درمان باید بدانند

از اول اسفندماه سال ۱۳۹۹ صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی متوقف خواهد شد و تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند.

ادامه مطلب

تامین اجتماعی

بیمه شدگان تامین اجتماعی بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند

معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی با صدور یک دستور اداری، ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان در ایام تعطیلی‌های اجباری مرتبط با کرونا در استان‌های با شرایط قرمز، تاکید کرد با تدابیر اتخاذشده و بسترهای فراهم‌شده برای نسخه‌نویسی الکترونیک، مشکلی در زمینه استمرار ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان در این ایام وجود نخواهد داشت.

ادامه مطلب

کارت درمان

معاون درمان سازمان تامين اجتماعي، خبر داد:

جايگزيني سيم‌کارت‌هاي درمان رايتل با دفترچه‌هاي تامين اجتماعي در تهران

معاون درمان سازمان تامين اجتماعي، گفت: با توجه به امکاني که رايتل فراهم کرده است همه‌ي بيمه شدگان سازمان تامين اجتماعي در يک فاصله‌ي زماني مشخص و با اعلام سازمان، مراجعه و دفترچه ها را تحويل و سيم‌کارت هوشمند را دريافت خواهند کرد.

ادامه مطلب

تامين اجتماعي

حذف دفترچه کاغذی در برخی مراکز تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از حذف دفترچه‌ بیمه سازمان تأمین اجتماعی از مرداد‌ماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: از مردادماه بیمه‌شدگان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی، نیازی به ارائه دفترچه بیمه نخواهند داشت.

ادامه مطلب