یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
دولت-يازدهم
رجيستري موبايل‌ها

رجیستری موبایل‌ها به دولت یازدهم نرسید

رجیستری یا شناسنامه‌دار کردن گوشی‌ها و وسایل الکترونیکی یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق است که هرچند طرح مربوطه در دولت‌های قبلی اجرای ناموفقی داشته، اما مدتی است که دوباره مورد توجه قرار گرفته و وزیر ارتباطات دولت یازدهم، اجرای آن را به اولین ماه‌های شروع فعالیت وزیر جدید محول کرده است.

ادامه مطلب

فيلترينگ - امنيت

دبیر کارگروه فیلترینگ صحبت‌های دو وزیر دولت را تکذیب کرد

اعلام فشار برای فیلتر شبکه های اجتماعی، جوسازی است

معاون قضایی دادستان کل کشور سخنان دو وزیر کابینه یازدهم در مورد فشار برای فیلتر شبکه های اجتماعی در زمان انتخابات را تکذیب کرد.

ادامه مطلب

اينترنت - فيبر نوري

تا پایان دولت یازدهم

تمام روستاها صاحب اینترنت پرسرعت می‌شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای کشوراز خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌ مند خواهند شد.

ادامه مطلب

جهانگرد

سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی بخش ارتباطات در دولت یازدهم

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سرمایه گذاری حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومانی در این حوزه در دولت یازدهم خبر داد.

ادامه مطلب

اينترنت روستايي

وزير ارتباطات:

خدمت به روستاييان از افتخارات دولت يازدهم است

وزير ارتباطات با بيان اينکه دولت در تلاش است تا امکانات روستائيان همانند شهرنشينها شود گفت: خدمت به روستاييان از افتخارات دولت يازدهم است.

ادامه مطلب

تیک نیوز

بازخواني بخشي از صحبت هاي رئيس جمهور با ان.بي.سي امريکا،

آيا دولت يازدهم جلوي سانسور اينترنت را مي‌گيرد؟

رييس جمهوري مي گويد: ما مي‌خواهيم مردم در چارچوب زندگي خصوصي خود کاملا آزاد باشند. در دنياي امروز دسترسي به اطلاعات و حق گفت‌وگو و حق تبادل انديشه، حق همه ملتها و از جمله ملت ايران است. البته همه دولتها دنبال نوعي نظارت بر شبکه اطلاعاتي جهاني هستند. براي ما مسائل اخلاقي‌مان و هويت ملي‌مان بسيار مهم است و بنابراين در اين زمينه حساسيت به خرج خواهيم داد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

بازخوانی بخشی از صحبت های رئیس جمهور با ان.بی.سی امریکا،

آیا دولت یازدهم جلوی سانسور اینترنت را می‌گیرد؟

رییس جمهوری می گوید: ما می‌خواهیم مردم در چارچوب زندگی خصوصی خود کاملا آزاد باشند. در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت‌وگو و حق تبادل اندیشه، حق همه ملتها و از جمله ملت ایران است. البته همه دولتها دنبال نوعی نظارت بر شبکه اطلاعاتی جهانی هستند. برای ما مسائل اخلاقی‌مان و هویت ملی‌مان بسیار مهم است و بنابراین در این زمینه حساسیت به خرج خواهیم داد.

ادامه مطلب