شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
روابط-عمومي
باقريان

مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات

روابط عمومی درایران علیرغم همه مشکلات پیش رو که طبیعت یک جامعه بالنده و در مسیر توسعه و پیشرفت است،‌ خوشبختانه به سوی ایفای نقش حرفه‌ای خود و اثر گذاری بیشتر در مناسبات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین‌المللی گام بر می‌دارد.

ادامه مطلب

برات قنبري

قنبری:

افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در نود و ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته گفت: : افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است

ادامه مطلب

شبکه اجتماعي - رسانه - محتوا

۷ رویداد فناوری ۲۰۱۵ که روابط عمومی‌ها باید بدانند

کنون که به پایان سال ۲۰۱۵ رسیدیم و رسانه‌های همگانی کشورهای غربی و به ویژه آمریکایی به شرح دستاوردهای گوناگون و به ویژه فناوری اطلاعات در روابط عمومی سال ۲۰۱۵ می‌پردازند، سودمند است که به منظورآشنایی هر چه‌ بیشتر با پیشرفت‌های فناوری اطلاعات، با ۷ استاندارد و سنجه رسانه‌اجتماعی در سال ۲۰۱۵ ایالات متحده آشنا شویم.

ادامه مطلب

محسنيان راد

دکتر محسنيان راد:

بايد در صدد تشکيل روابط عمومي هاي کارا باشيم

دکتر محسنيان راد در همايش يک روزه کارشناسان روابط عمومي حوزه وزارت ارتباطات، گفت: تحولات فناوري ارتباطي طي دو دهه آينده باعث شکسته شدن انحصار رسانه اي مي شود و در اينجاست که بايد در صدد تشکيل روابط عمومي هاي کارا باشيم.

ادامه مطلب

يونس شکرخواه

برررسی روابط عمومی الکترونیک توسط یونس شکرخواه

دکتر یونس شکرخواه در دهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، به بررسی نقش روابط‌عمومی در تحقق 11 خط عمل جامعه اطلاعاتی می‌پردازد.

ادامه مطلب

فرنقي زاد

با حکم وزير ارتباطات

رئيس روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات منصوب شد

در حکمي از سوي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمدرضا فرنقي‌زاد به رياست مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات منصوب شد.

ادامه مطلب

کرم پور

رییس سازمان تنظیم مقررات:

سند راهبردی روابط عمومی الکترونیک هر چه سریع تر تدوین شود

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیکی که صبح امروز در محل هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد، درباره موضوع ذینفعان روابط عمومی الکترونیکی سخنرانی کرد.

ادامه مطلب

واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات منحل شد

براساس شنیده ها، از آنجا که این وزارتخانه نتوانسته برای حفظ نیروهای واحد خبر روابط عمومی قرارداد آنها را تمدید کند، این افراد به سازمان فناوری اطلاعات منتقل شده اند.

ادامه مطلب

جشنواره

نخستين جشنواره‌ روابط عمومي‌هاي برتر مخابرات پس از خصوصي‌سازي برگزار مي شود

نخستين جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر شرکت‌هاي مخابرات استاني و شرکت ارتباطات سيار پس از خصوصي‌سازي برگزار مي شود.

ادامه مطلب

زارعيان

زارعيان استاد پيشگام روابط عمومي الکترونيکي شد

دبير همايش روابط‌ عمومي الکترونيکي در مورد انتخاب استاد پيشگام روابط عمومي گفت: داوود زارعيان، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبايي به عنوان استاد پيشگام روابط‌عمومي الکترونيکي انتخاب شده است.

ادامه مطلب