شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ریجسترگوشی
تبلت

رجیستر کردن تبلت، هزینه اضافه‌ای برای مصرف‌کننده ندارد

رییس کمیسیون ساماندهی و تنظیم‌بازار انجمن واردکنندگان تلفن همراه گفت: طرح رجیستر کردن تبلت چنانچه با تخصیص ارز و ثبت سفارش به موقع همراه شود، هیچ هزینه اضافه‌ای برای مصرف‌کننده نخواهد داشت.

ادامه مطلب

ارونقی

معاون گمرک اعلام کرد:

شرایط رجیستری غیرحضوری موبایل ازاول دیماه/ هشدار به مسافران

آن‌طور که معاون فنی گمرک ایران می‌گوید، با غیرحضوری شدن رجیستری گوشی تلفن همراه از اول دی، مسافران باید توجه داشته باشند که در صورت عدم اظهار و ثبت اطلاعات در مبادی ورودی، دیگر امکان ادامه فرایند غیرحضوری رجیستری در سامانه را نخواهند داشت.

ادامه مطلب

گوشی موبایل

رجیستری گوشی تلفن همراه غیرحضوری شد

به دنبال مکاتبه گمرک ایران با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره تبعات ثبت حضوری گوشی تلفن همراه در مبادی ورودی، معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که طی پیگیری‌های صورت گرفته رجیستری گوشی تلفن همراه از ابتدای دی ماه غیرحضوری خواهد شد و تمامی فرایند حضوری در مبادی ورودی برای ثبت مشخصات در کمتر از یک دقیقه توسط بارکدخوان انجام می شود.

ادامه مطلب

فرودگاه

دردسر جدید رجیستری موبایل/ صف‌های طولانی در گمرک‌ فرودگاه‌ها

تجمع گسترده و صف‌های طولانی در مبادی ورودی گمرکی در فرودگاه، باعث اعتراضات زیاد افرادی شده است که پس از ساعت‌ها سفر و هنگام بازگشت قصد رجیستری گوشی همراه خود را دارند. این مشکلات شامل عدم رعایت فاصله‌گذاری و سواستفاده برای خرید و فروش رجیستری شده است.

ادامه مطلب

گوشی

چگونگی انجام رجیستری گوشی‌های مسافری در مبادی ورودی

در حال حاضر فرآیند ثبت رجیستری گوشی تلفن‌های همراه مسافری در سالن مسافری گمرک الزامی است و اگر مسافری به همراه تلفن همراه خود از سالن مسافری خارج شود،‌ گمرکهای اجرایی مسوولیتی از حیث عدم رجیستری گوشی مورد نظر ندارند.

ادامه مطلب