دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
سازمان-نظام-صنفی-رایانه‌ای
هوش مصنوعی

«هوش مصنوعی» محور الکامپ ۱۴۰۰ قرار گرفت

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره‌ «فناوری هوش مصنوعی» این موضوع را یکی از محورهای دارای اولویت در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ عنوان کرد.

ادامه مطلب

پلمپ

نصر تهران برای شناسایی شرکت‌های دریافت کننده اخطاریه‌ پلمب فراخوان زد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برای شناسایی شرکت‌های عضو سازمان که از سوی اتحادیه فناوران رایانه شهر تهران اخطاریه پلمب دریافت کردند، فراخوان منتشر کرد. این شرکت‌ها تا ۱۵ دی‌ماه می‌توانند از طریق سازمان نصر تهران برای پیگیری این موضوع اقدام کنند.

ادامه مطلب

عیسی‌ زارع‌پور

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور:

وزیر پیشنهادی ارتباطات، تعامل دولت و بخش خصوصی را تقویت می‌کند

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: رییس‌جمهوری فردی را برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است که با زبان و ادبیات این صنعت آشناست و این ویژگی، ما را به شکل‌گیری تعاملات بیشتر بخش خصوصی و دولت امیدوار می‌کند.

ادامه مطلب

نیما نامداری

اینستاگرام ایرانی برای کشور چقدر آب می‌خورد؟

در طرح جنجالی مجلس که با هدف ساماندهی فضای مجازی کشور تدوین شده است، محدودیت‌های بسیاری برای فعالیت شرکت‌های خارجی در ایران وضع شده است. در کنار این موضوع قرار است بودجه‌هایی نیز برای حمایت مالی از سرویس‌های ایرانی جایگزین تخصیص داده شود. با اینحال کارشناسان معتقدند چنین طرح‌هایی از همین حالا محکوم به شکست هستند و جز اختلال در کار کسب و کارهای آنلاین و هدر دادن بودجه‌ها کاری نخواهند کرد.

ادامه مطلب

الکامپ

الکامپ ۱۴۰۰ در صورت قرمز شدن تهران برگزار نمی‌شود

مسئولان برگزارکننده نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ درسازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کردند درصورت تشخیص ستاد ملی مقابله باکرونا مبنی بر وضعیت قرمز شهر تهران، این نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

ادامه مطلب

کنفرانس

ایران، بهترین مقصد برای برون‌سپاری شرکت‌های اروپایی

همایش تجاری ایران و اروپا با تمرکز بر ظرفیت‌های اقتصادی ایران با حضور شرکت‌های ایرانی و اروپایی در هفته گذشته بر بستر مجازی برگزار شد

ادامه مطلب

سازمان نظام صنفی

آتش‌بس بزرگ در نصر تهران؛ احتمال ریاست یوسفی‌زاده قوت گرفت

جناح‌های رقیب در هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران سرانجام در آستانه انتخابات شورای مرکزی نصر کشور با مسکوت‌گذاشتن اختلافات عمیق خود بر سر صحت بخشی از نتایج توانستند لیستی ۵ نفره را به اتحاد تازه تاسیس استان‌های دیگر معرفی کنند.

ادامه مطلب

سازمان نظام صنفی

بیانیه کمیسیون تأمین کالا و تجهیزات فناوری اطلاعات به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران

کمیسیون تأمین کالا و تجهیزات فناوری اطلاعات در واکنش به اختلافات درون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، بیانیه‌ای منتشر کرده و به انتقاد از رفتارهای برخی از نامزدها، اختلافات داخلی و تنش‌های درون سازمانی پرداخته است. در ادامه، متن این بیانیه را می‌خوانید.

ادامه مطلب

سازمان  نظام  صنفی

شرط شرکت در رای‌گیری مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای معلوم شد

نحوه صحیح معرفی نماینده برای شرکت در مجمع عمومی و حضور در انتخابات هیات‏‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران از طریق پورتال، در این خبر بیان شده است.

ادامه مطلب

سازمان نظام صنفی

مجمع عمومی به طور فوق‌العاده سازمان نصر تهران شنبه سیزدهم دی‌ماه برگزار خواهد شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از ساعت ۹ صبح روز شنبه سیزدهم دی ماه برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب