دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرط شرکت در رای‌گیری مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای معلوم شد

سازمان  نظام  صنفی

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷:۱۸


نحوه صحیح معرفی نماینده برای شرکت در مجمع عمومی و حضور در انتخابات هیات‏‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران از طریق پورتال، در این خبر بیان شده است.

تیک نیوز- از آنجا که مجمع عمومی عادی به طور فوق‌­العاده نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ به دلیل شرایط ناشی از شیوع کووید-۱۹ به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه برخط برگزار می‌‏شود، نیاز است که اعضای دارای حق رای در شاخه شرکت‌­ها با مراجعه به پورتال سازمان، نسبت به معرفی نماینده خود برای شرکت در مجمع و انتخابات، تا ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ اقدام کنند.

حسب اساسنامه، نماینده معرفی شده باید مدیرعامل یا یکی از اعضای هیات­‌مدیره شرکت باشد. برای معرفی نماینده لازم است اعضاء با مراجعه به پورتال سازمان و ورود به حساب کاربری خود، گزینه «نماینده جهت حضور در مجمع» را انتخاب و ضمن درج مشخصات نماینده شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه، روزنامه رسمی که موید مدیرعامل یا عضو هیات‌­مدیره بودن نماینده معرفی شده شرکت است را به همراه معرفی­‌نامه با مضمون «معرفی نماینده برای شرکت در مجمع عمومی و حضور در انتخابات هیات‏‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران»، بارگذاری کنند.

شایان ذکر است در صورت عدم معرفی نماینده در مهلت تعیین شده، نمایندگان معرفی شده برای مجمع عمومی عادی نوبت دوم مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ می­‌توانند (به شرط معتبر بودن مجوز فعالیت) در مجمع عمومی عادی به طور فوق­‌العاده نوبت دوم در روز پنج­‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ نیز شرکت کنند.

یادآور می­‌شود جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق­‌العاده نوبت دوم سازمان از ساعت ۹:۰۰ صبح روز پنج­‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ به صورت مجازی/آنلاین در نشانی online.tehrannsr.org/asm۹۹ و رای­‌گیری موارد مطرح شده در مجمع (به‌طور هم‌­زمان) در نشانی vote.tehrannsr.org برگزار خواهد شد.

تطابق کد ملی و شماره تلفن همراه براساس سامانه شاهکار، شرط شرکت در رای‌گیری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان است.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو