جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرعت-اينترنت
اينترنت

بیشتر کاربران از کیفیت اینترنت شکایت دارند

سرعت‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های اینترنتی همواره معترضانی دارد و نتایج سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195نشان می‌دهد، بیشترین شکایات کاربران از خدمات اینترنت اپراتورها در حوزه کیفیت سرویس است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

هشدار مرکز ماهر؛

اپلیکیشن افزایش سرعت اینترنت را نصب نکنید

مرکز مدیریت امداد وهماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای نسبت به گسترش اپلیکیشن های جعلی «افزایش سرعت اینترنت» در فروشگاههای اندروید هشدار داد و اعلام کرد: 127هزار کاربر این اپ‌ها را نصب کردند.

ادامه مطلب

باند پهن - سريع

با تکنولوژی FTTC؛

سرعت اینترنت خانگی به 70 مگابیت در ثانیه می رسد

وزیر ارتباطات از افزایش حدود 4 برابری حداکثر سرعت اینترنت خانگی خبر داد و گفت: این امکان به زودی در کل کشور اجرایی می شود.

ادامه مطلب

سرعت اينترنت

با یک دستگاه خوانش اطلاعات؛

روشی که سرعت اینترنت را 100برابر بیشتر می کند

محققان یک دستگاه خوانش اطلاعات امواج نوری در هم تنیده ابداع کرده اند که سبب می شود ارتباطات اینترنتی 100برابر سریع تر شود.

ادامه مطلب

جهان مجازي - اينترنت - ارتباطات

کدام کشورها بيشترين سرعت اينترنت همراه در جهان را دارند؟

به تازگي موسسه تحقيقاتي اوکلا (Ookla) با بررسي و سنجش دقيق سرعت اينترنت، فهرستي را منتشر کرده است که نشان دهنده کشورهايي با بيشترين سرعت اينترنت همراه در جهان است.

ادامه مطلب

حسن روحاني

ايجاد 100 هزار شغل در حوزه فناوري اطلاعات براي سال 97

رييس جمهوري با بيان اينکه سرعت اينترنت يکي از ضرورت هاي اشتغال و اقتصاد ما است گفت: ايجاد 100 هزار شغل در حوزه فناوري اطلاعات براي سال 97 مد نظر است.

ادامه مطلب

اينترنت موبايل - سرعت اينترنت

13راهکار طلایی برای افزایش سرعت اینترنت

شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از سرعت پایین اینترنت خود اظهار ناخشنودی می‌کنند و درصدد یافتن علت و حل این مشکل هستند.

ادامه مطلب

نقشه زمين

ده کشور برتر در سرعت اینترنت

موسسه آکامای تکنولوژی فهرستی از 10 کشور پیشگام و برتر در سرعت اینترنت ارائه داده که در این رده‌بندی، کره جنوبی با میانگین 28.6 مگابیت بر ثانیه، رتبه نخست را کسب کرده است
ایران بامیانگین سرعت 5.8 مگابیت بر ثانیه در این رده بندی حضور دارد.

ادامه مطلب

اينترنت

سرعت اينترنت ايران چقدر است؟

با اجرايي شدن فاز دوم شبکه ملي اطلاعات، متوسط سرعت دسترسي پهن‌باند ثابت چهار مگابيت بر ثانيه و متوسط سرعت دسترسي پهن‌باند همراه به سه مگابيت بر ثانيه رسيد.

ادامه مطلب

زارعيان

سرعت بالاي اينترنت تا يک‌ گيگ با فيبرنوري

معاون مشتريان شرکت مخابرات ايران با اشاره به امکان انتقال ديتا با سرعت بالا تا يک گيگابيت بر ثانيه توسط فيبر نوري و تجهيز يک ميليون نقطه به اين سرويس، از تلاش براي تجهيز ساير نقاط تا پايان امسال خبر داد.

ادامه مطلب