شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شبكه-هاي-اجتماعي
اينترنت

نتايج تحقيق يک استاد دانشگاه بردفورد، نشان داد:

اختلالات روحي ماندگار پس از تماشاي تصاوير خشن در شبکه‌هاي اجتماعي

نتيجه تحقيقي که در کنفرانس سالانه انجمن روانشناسان بريتانيا ارائه شده نشان مي‌دهد تماشاي صحنه‌هاي خشن در رسانه‌هاي اجتماعي ممکن است به اختلال تنش زاي پس از رويداد (PTSD) منجر شود.

ادامه مطلب

ظريف

ظریف در صفحه فیسبوکش به منتقدان مصاحبه با دو رسانه آمریکایی پاسخ داد

وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه فیس‌بوک خود در واکنش به برخی انتقادها درباره گفت‌وگویش با دو رسانه آمریکایی در یکی دو روز گذشته، نوشت: ضرورت رعایت مصالح ملی طلب می‌کند که آب را به آسیاب جنگ‌طلبان خارجی که از جبهه نرفتن بنده تا توقیف یک کشتی متخلف تا دستگیری یک یا چند فرد را بهانه‌ای برای ادامه تنش و بحران قرار داده‌اند، نریزیم.

ادامه مطلب

فيلترينگ

در یک برنامه رادیویی مطرح شد

بازی موش و گربه‌ی فیلترینگ و فیلترشکن‌

یک تحلیلگر حوزه فضای مجازی یکی از بزرگترین تهدیدها برای خانواده‌ها را فیلترشکن‌ها معرفی و تصریح کرد: دلیل اصلی این معضل سیستم فیلترینگ موجود کشور است که بر این مشکل دامن می زند.

ادامه مطلب

اينترنت

فعاليت گسترده تبهکاران اينترنتي در شبکه‌هاي اجتماعي

شبکه هاي اجتماعي تبديل به مکان مناسبي براي فعاليت و جولان تبهکاران اينترنتي و کلاهبرداران شده اند تا بتوانند طعمه هاي خود را در اين شبکه ها بيابند.

ادامه مطلب

واعظي

وزير ارتباطات در پاسخ به خبرنگاران:

اختلال اينستاگرام به دليل اجراي فيلترينگ هوشمند است

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشيه همايش سياست‌ها، برنامه ها و انتظارات از فاوا، در پاسخ به خبرنگاران با بيان اينکه برنامه هاي گسترده براي توسعه بخش ICT کشور داريم، گفت: رسيدن به اين اهداف بدون حضور گسترده بخش خصوصي امکان نخواهد داشت.

ادامه مطلب

فيس بوك

شکایت از فیس‌بوک در مورد نرم‌افزار شناسایی چهره کاربران

فیس بوک با شکایت تازه‌ای روبرو شده که موضوع آن نحوه استفاده این شرکت از داده‌های کاربران در نرم افزار شناسایی چهره خود است.

ادامه مطلب

فيلترينگ

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی :

تکمیل فیلترینگ هوشمند با جدیت در دستور کار/ نواقص به تدریج رفع می‌شوند

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: مجموعه‌هایی که در حال پیاده‌سازی فیلترینگ هوشمند هستند با جدیت کار را دنبال و تکمیل می‌کنند. هر پروژه در ابتدا با ضعف‌هایی همراه است که با تدریج با تکمیل پروژه نواقص اصلاح می‌شوند.

ادامه مطلب

اينترنت

دبیر شورای عالی فضای مجازی مطرح کرد:

تهدید‌ها و فرصت‌های رسانه‌های اجتماعی

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به فرصت‌های رسانه‌های اجتماعی برای همکاری‌های جمعی گفت: این رسانه‌ها با توجه به این‌که محتوایی را ارائه می‌دهد که با چارچوب‌های فرهنگی، عرفی و قانون کشور مطابقت ندارد تهدید‌هایی را ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب

شبکه‌هاي اجتماعي

ابتلاي نيمي از کاربران شبکه‌هاي اجتماعي به بيماري‌هاي رواني

بر اساس نتايج پژوهشي جديد، 56 درصد از کاربران شبکه هاي اجتماعي به بيماري‌هاي رواني مانند اضطراب و نداشتن تعادل مبتلا هستند.

ادامه مطلب

فيس بوك

فیس‌بوک رسیدن به 2 میلیون تبلیغ را جشن گرفت

فیس‌بوک اعلام کرد: تعداد شرکت‌ها و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه اجتماعی می‌سپارند به دو میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب