یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه-هاي-اجتماعي-ايراني
شبکه هاي اجتماعي

مهم‌ترین توقع مردم از شبکه اجتماعی داخلی چیست؟

حمایت از توسعه و راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی داخلی چندان کار سختی نیست اما مردم از این شبکه‌های بومی انتظاراتی دارند که اگر برآورده نشود سرمایه‌گذاری‌های حکومت، دولت و بخش خصوصی تلف می‌شود.

ادامه مطلب

امنيت - هک - فيلترينگ

فیروزآبادی مطرح کرد

فیلتر دیگر جواب نمی‌دهد/تشویق شبکه‌های اجتماعی داخلی با مدل ترکیبی

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: سیاست بستن و مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی دیگر جواب نمی‌دهد؛ این کار نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه برای مردم ایجاد مشکل خواهد کرد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

معاون وزیر ارتباطات بر ضرورت وجود پیام رسان ملی با مدیریت ایرانی تاکید کرد

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت وجود پیام رسان ملی با مدیریت ایرانی تاکید کرد و افزود: نقش بخش خصوصی درایجاد شبکه، تعیین کننده است و شرکتهای دانش بنیان با استفاده از تجربیات بین المللی باید قابلیت خدمت رسانی به دهها میلیون کاربر را ایجاد کنند.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي - پيام رسان

تا دير نشده پيام‌رسان داخلي بسازيد

در شرايطي که انتقال سرورهاي شبکه‌هاي اجتماعي خارجي از جمله تلگرام به ايران در ابهام قرار دارد و مسئولان فناوري اطلاعات کشور هم از لزوم اين انتقال براي ادامه فعاليت اين شبکه‌ها خبر داده‌اند، اقدام دانشگاهيان و بخش خصوصي که ظاهرا حمايت دولت را هم خواهند داشت، براي ايجاد شبکه‌هاي مشابه ضرورت دارد.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي

شبکه‌های اجتماعی ایرانی جای تلگرام را می‌گیرند؟

آمارها گویای آن است که در ایران بیش از ۲۵ میلیون کاربر تلفن هوشمند وجود دارد اما اغلب این افراد در حال استفاده از شبکه‌های اجتماعی خارجی از جمله تلگرام هستند و درآمدهای حاصل از این بخش به راحتی به جیب کشورهای دیگر می‌رود.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي

وزیر ارتباطات:

از شبکه‌های اجتماعی با سرور داخلی حمایت بیشتری می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما برای حفظ حریم خصوصی مردم از شبکه‌های اجتماعی که سرور آن در داخل کشور وجود دارد، حمایت بیشتری خواهیم داشت.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي

نماینده مجلس :

بومی سازی شبکه های اجتماعی در ایران ضروری است

فضای مجازیِ شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین ابزارها برای نمود اثرات جهانی‌شدن است و عرصه وسیعی از اطلاعات مختلف معنایی را ایجاد می کند. از بین رفتن زمان و مکان و نقش بیشتر فضا در دنیای مجازی تجلی آشکاری دارد. افراد در مواجهه با این فضای دوم یا زیست بوم دوم ، بنیان های هویت خود را متزلزل دیده و دچار تردید و اضطراب می شوند.

ادامه مطلب

تقي پور

عضو شورای عالی فضای مجازی:

سرورهای تلگرام به داخل منتقل شود باز هم می تواند قوانین ما را نقض کند

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: اگر سرورهای شرکت های خارجی پیام رسان به داخل منتقل شود باز هم می توانند قوانین و مقررات ما را رعایت نکنند.

ادامه مطلب

واعظي

گلایه وزیر ارتباطات از پیام‌رسان بیسفون/داوری: اینجا آمریکا نیست

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با طرح سوالی از سوی مشترکان پیام رسان داخلی گفت: چرا بیسفون بعد از انتخابات خوب کار نمی‌کند؟

ادامه مطلب

نصرالله جهانگرد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران:

برای کاهش موانع توسعه شبکه های اجتماعی با گروه های مختلفی مذاکره کردیم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: برخورد سلبی با پدید‌ه‌های نوین ارتباطی مانع استفاده درست از آنها می شود.

ادامه مطلب