یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه-هاي-اجتماعي
شبکه هاي اجتماعي

سازمان ناظر بر اينترنت در راه است؛

تلاش «انگليس» براي پايان دادن به حکومت شبکه هاي اجتماعي

دولت انگليس قصد دارد با وضع قوانين جديد و جريمه بر سيطره شرکت هاي بزرگ فناوري و شبکه اجتماعي بر اينترنت پايان دهد. در نتيجه فشار دولت اين کشور بر شبکه اجتماعي هر روز بيشتر مي شود.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي

معاون وزير ارتباطات مطرح کرد؛

امکان پاسخگويي به شکايات کاربران حوزه ICT در شبکه هاي اجتماعي

معاون وزير ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگويي به شکايات کاربران در حوزه هاي مختلف ICT گفت: امکان پيگيري شکايات از طريق شبکه هاي اجتماعي نيز براي کاربران فراهم است.

ادامه مطلب

جهرمي

لزوم استفاده از ابزارهاي جديد و شبکه هاي اجتماعي براي تبليغ ارزش ها

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: شرايط و ابزارهاي رسانه و تبليغات ارزش ها تحول يافته است و بايد از شيوه هاي جديد و با بهره مندي مناسب از شبکه هاي اجتماعي استفاده کنيم.

ادامه مطلب

روحاني

دکتر روحاني در نشست خبري:

انحصار در شبکه هاي اجتماعي و پيام رسان ها به نفع کشور نيست

رييس جمهوري با اشاره به اينکه بايد در زمينه فضاي مجازي، سواد آموزي کنيم که جوانان چگونه از اين فضا به نحو احسن براي خود و خانواده و کشور استفاده کنند، گفت: دولت مصمم است هم شبکه هاي اجتماعي و پيام رسان هاي داخلي را تقويت کند و هم معتقد است در اين زمينه انحصار معنا ندارد.

ادامه مطلب

حسين فلاح جوشقاني

کاهش درآمد اپراتورهاي موبايل با افزايش شبکه هاي اجتماعي

معاون وزير ارتباطات گفت: با افزايش استفاده مردم از شبکه هاي اجتماعي درآمد اپراتورهاي موبايل در حوزه پيامک و مکالمه، کاهش يافت.

ادامه مطلب

نشست علمي

حسينيه ارشاد برگزار مي کند

نشست علمي "بررسي رفتار هنجارجوانان در شبکه هاي اجتماعي"

هفتاد و دومين نشست علمي کتابخانه عمومي حسينيه ارشاد با عنوان رفتار هنجارجوانان در شبکه هاي اجتماعي، روز پنجشنبه 13 مهر 1396 از ساعت 10 تا 12 برگزارمي شود.

ادامه مطلب

محمدجواد آذري جهرمي

وزير ارتباطات صفحات شخصي خود را در شبکه هاي اجتماعي داخلي، راه اندازي کرد

وزير ارتباطات با هدف حمايت از شبکه هاي اجتماعي داخلي ، صفحات شخصي خود را در اين شبکه ها، راه اندازي کرد.

ادامه مطلب

اينترنت-شبکه هاي مجازي- پيام رسان

شبکه هاي اجتماعي خارجي ملزم به دريافت مجوز شدند

مطابق با سياستها و اقدامات ساماندهي پيام رسانهاي اجتماعي که توسط شوراي عالي فضاي مجازي به تصويب رسيده است، شبکه هاي اجتماعي خارجي براي فعاليت در ايران، ملزم به دريافت مجوز شدند.

ادامه مطلب

واعظي

واعظي خبر داد

اعطاي تسهيلات به شبکه‌هاي اجتماعي داخلي

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: در ارتباط با شبکه‌هاي اجتماعي برنامه‌ريزي‌هاي کاملي در شوراي عالي فضاي مجازي انجام داديم و قرار شد تا شبکه‌هايي که صد درصد بومي هستند اگر تعداد اعضايشان از سه تا پنج ميليون بيشتر شود اجازه انواع و اقسام خدمات مالي و تبليغاتي را خواهيم داد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - شبکه هاي اجتماعي

ممنوعیت کنترل ارتباطات کاربران پیام‌رسان‌های اجتماعی

استفاده ی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیردولتی از پیام‌رسان‌های اجتماعی برخط خارجی برای مکاتبات و خدمات اداری و هرگونه کنترل ارتباطات کاربران پیام‌رسان‌های اجتماعی برخط (آنلاین) توسط هر شخص حقیقی و حقوقی به جز موارد مصرح در قوانین مربوط، ممنوع شد.

ادامه مطلب