دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
شرکت-زيرساخت
اينترنت

شرکت زيرساخت بابت قطعي اينترنت بايد جريمه پرداخت کند

وزير ارتباطات با اشاره به قطعي اينترنت در چند روز گذشته، تاکيد کرد: شرکت زيرساخت بايد به شرکت هاي اينترنتي جريمه بدهد آنها نيز به مردم.

ادامه مطلب

زيرساخت

در سايت شرکت زيرساخت راه اندازي شد

سامانه سنجش کيفيت سرويس مکالمات بين شهري و بين الملل

به منظور شفاف سازي وضعيت کيفي خدمات شرکت ارتباطات زيرساخت، سامانه سنجش کيفيت سرويس مکالمات بين شهري و بين الملل در سايت اين شرکت راه اندازي شد.

ادامه مطلب

ip

شبکه IP ترانزيت ملي راه انداي شد

شرکت ارتباطات زيرساخت نسبت به راه‌اندازي شبکه IP ترانزيت ملي با هدف افزايش کيفيت در تبادل ترافيک اطلاعات داخل کشور اقدام کرده است.

ادامه مطلب

جهرمي

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت اعلام کرد:

جهش شبکه ملي اطلاعات با کاهش 20 درصدي تعرفه هاي ارتباطي

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به ايجاد مراکز IXP و افزايش کيفيت سرويس هاي بومي، گفت: کاهش 20 درصدي تعرفه هاي ارتباطي در اواخر سال 95 ، تقويت شبکه ملي اطلاعات را در پي داشت.

ادامه مطلب

پورخصاليان

شرکت ارتباطات زیرساخت "بخش بر چهار"

اگر قانونگزار موافق باشد و تصویب کند، در شرکت دولتی ارتباطات زیرساخت، برنامه ای گسترده شاملِ تجدید ساختار و شرکتی سازی به اجرا در می آید.

ادامه مطلب

دستگيري

بخشی از قرارداد مشکوک یکشنبه به بهره‌برداری رسید!

افراد بیشتری در زیرساخت بازداشت می شوند

یک مقام آگاه با بیان قرارداد جنجالی شرکت زیر ساخت که به بازداشت یکی از مدیران آن منجر شده گفت: بخشی از قراردادی که ارزش واقعی 255 میلیون یورو داشت و 350 میلیون یورو به شرکت دولتی تحمیل شد، روز یکشنبه به بهره برداری رسید.

ادامه مطلب

اينترنت - کابل

خسروي درمراسم افتتاح پروژه فجر :‌

شرکت ارتباطات زيرساخت موتور حرکت براي تمامي بازيگران بخش ICT کشوراست

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت:‌شرکت ارتباطات زيرساخت موتور حرکت به سمت جلو، براي تمامي بازيگران بخش ICT کشوراست و پروژه فجر که با هدف توسعه پهناي باد شبکه زيرساخت در کشور اجرا شد ،درآستانه سي و هفتمين سالگرد انقلاب اسلامي به بهره‌برداري مي‌رسد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت

کد چهار رقمی 1588 به خدمات مشتریان اختصاص یافت

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: مشتریان این شرکت در سراسر کشور می توانند بدون شماره گیری کد بین شهری با تماس با کد چهار رقمی 1588 خدمات درخواستی و مورد نیاز خود را از اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات درخواست و پیگیری کنند.

ادامه مطلب

ديتا - اطلاعات -

با تأکيد زيرساخت و ITPC

تعداد درگاه‌هاي ارتباطي بين ايران و عراق به شش مي‌رسد

شرکت ارتباطات زيرساخت و شرکت ITPC عراق بر راه‌اندازي درگاه جديد ارتباطي در سومار ايران و مندرين عراق با هدف افزايش ظرفيت انتقال داده‌هاي ترافيکي بين دو طرف تاکيد کردند.

ادامه مطلب

ديتا - اطلاعات - کابل

مدیر عامل زیرساخت:

مرکز تبادل ترافیک اینترنت کشور در شیراز افتتاح شد

پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در استان فارس اعم از مرکز تبادل ترافیک اینترنت کشور و توسعه شبکه انتقال به بهره برداری رسید.

ادامه مطلب