یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
شکايت
195

بیشترین شکایت از اینترنت

ثبت 3700شکایت از خدمات ارتباطی در یکماه

بر مبنای آخرین گزارش سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی 195، بیش از 3700شکایت از این حوزه در فروردین ماه امسال از سوی کاربران در این سامانه به ثبت رسیده است.

ادامه مطلب

شکايت

اگر از خدمات ارتباطي شکايت داريد حتما بخوانيد

در صورتي که کاربران از هر يک از خدمات اينترنتي، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستي، تشعشعات و دفاتر پيشخوان شکايتي دارند، مي‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت شکايات مبتني بر مکان‌نماي جغرافيايي، شکايت خود را ثبت کنند تا رگولاتوري به بررسي شکايات آن‌ها بپردازد.

ادامه مطلب

گوگل

درگاه‌های اینترنتی کره‌ جنوبی از گوگل شکایت کردند

درگاه‌های اینترنتی معروف کره‌ جنوبی از گوگل به مراجع مبارزه با انحصار شکایت کردند و مدعی هستند که این غول جستجوهای اینترنتی جلوی رقابت در بازار جستجوی اینترنتی سیار را گرفته است.

ادامه مطلب

zte

شرکت ZTE بابت نقض امتیاز ثبت اختراع از اریکسون شکایت کرد

شرکت سخت‌افزارسازی ZTE چین بابت نقض امتیاز ثبت اختراع از اریکسون به قوه‌قضاییه‌ چین شکایت کرد. این در حالی است که چندی پیش اریکسون به همین دلیل در انگلستان، ایتالیا و آلمان از ZTE شکایت کرده بود.

ادامه مطلب

لبنان

شرکت های خدمات اینترنتی از وزارت مخابرات شکایت کردند

شرکت‌های خدمات اینترنتی سدارکام (Cedarcom) و برودبندپلاس(Broadband Plus) لبنان از وزارت مخابرات این کشور به دلیل اجازه ندادن برای ارایه سرویس ADSL در بیروت به دادگاه شکایت کردند.

ادامه مطلب

فيس بوک

مالک فیس‌بوک سر شرکایش هم کلاه گذاشت

کامرون و تیلر وینکلوس برادران دو قلویی که در زمینه کد نویسی اولیه سایت فیس‌بوک با زوکربرگ مدیر فعلی آن همکاری کرده بودند به علت دروغگویی و فریب، وی را تحت تعقیب قرار داده‌اند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

اپراتور‌های وایمکس کامبوج از وزرات پست مخابرات شکایت کردند

اپراتورهای وایمکس کامبوج به دلیل واگذار نکردن فرکانس‌های مربوطه از سوی دولت این کشور و زیان ناشی از تاخیر به وجود آمده در ارایه خدمات، از وزارت پست و مخابرات کامبوج شکایت کردند.

ادامه مطلب