جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
عباسي-شاهکوه
عباسي شاهکوه

مدیرعامل شرکت زیرساخت:

نرخ پهنای باند اینترنت گران نمی شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در سال 98، نرخ ارائه پهنای باند اینترنت به اپراتورهای ارتباطی افزایش نخواهد یافت.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

معاون وزير ارتباطات پاسخ داد

قيمت مکالمات خارجي کاهش مي‌يابد؟

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با بيان اين‌که شرکت‌هاي بخش خصوصي مي‌توانند با انعطاف‌پذيري بيش‌تري کار کنند و قراردادهاي بهتري با خارجي‌ها ببندند،‌ گفت: اگر آن‌ها بتوانند قيمت‌هاي مناسب‌تري بگيرند، ممکن است بتوانند تخفيفي به مردم بدهند.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

ظرفیت شبکه IP کشور سه برابر شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام سه برابر شدن ظرفیت شبکه IP به عنوان هسته مرکزی شبکه ملی اطلاعات، از اجرای پروژه ای در کمتر از 10 ماه خبر داد که کاهش تاخیر، قطعی ودر دسترس نبودن های شبکه از نتایج آن به شمار می رود.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

مديرعامل شرکت ارتباطات زير ساخت:

هزينه واگذاري پهناي باند اينترنت به اپراتورها حدود 20 درصد کاهش يافت

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت ?گفت: شرکت ارتباطات زيرساخت در راستاي اجراي مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات با توجه به شيوه جديد محاسبه تعرفه پهناي باند اينترنت، از ابتداي شهريور ماه سال جاري هزينه واگذاري اين خدمات به اپراتورها را حدود 20 درصد کاهش داد.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

با حکم آذري جهرمي منصوب شد

رييس شوراي راهبردي توسعه مديريت شرکت ارتباطات زيرساخت

با حکم وزير ارتباطات و فناوري ارتباطات صادق عباسي شاهکوه به عنوان رييس شوراي راهبردي توسعه مديريت شرکت ارتباطات زيرساخت و نماينده وزير در اين شورا منصوب شد.

ادامه مطلب

فيبرنوري

دستورالعمل استفاده از فيبر تاريک تصويب شد

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از تصويب شرايط استفاده از تار (فيبر) تاريک خبر داد و گفت: بر اين اساس اجازه استفاده از تار تاريک به عنوان سرويس جديد، فقط در محدوده داخل استاني و مسيرهايي در کشور ميسر مي‌شود که تامين ارتباط از طريق ساير امکانات موجود در سبد محصولات شرکت، امکان نداشته باشد.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

ظرفیت شبکه IP کشور تا پایان مهرماه به سه برابر افزایش پیدا می کند

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به کاهش 3 درصدی هزینه صرف شده از سوی اپراتورها جهت شبکه زیرساخت گفت: ضمن اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت باید منابع جدید درآمدی را ایجاد کند از برنامه واگذاری فیبر تاریک و ترافیک بین الملل، VOICE بخشی از برنامه های آزادسازی شرکت ارتباطات زیرساخت است.

ادامه مطلب

عباسي

شبکه ارتباطات کشور در سال گذشته پايدار بود

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به عدم گزارش اختلال خاصي در سال گذشته از پايدار بودن شبکه ارتباطات کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت زيرساخت متولي شبکه هاي مادر مخابراتي کشور است و بايد تلاش کنيم شبکه اي که در اختيار ماست به نحوي از نظر کيفيت و کميت توسعه يابد که استفاده از آن براي مشتريان اقتصادي باشد.

ادامه مطلب

عباسي

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت:

بايد استفاده از خدمات براي مشتريان، اقتصادي باشد

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با بيان اينکه شرکت ارتباطات زيرساخت داراي شبکه اي است که هسته اصلي شبکه ملي اطلاعات محسوب مي شود، گفت: بايد تلاش کنيم شبکه اي که در اختيار ماست به نحوي از نظر کيفيت و کميت توسعه يابد که باکاهش سهم هزينه هاي اپراتورهاي ICT، استفاده ازخدمات را براي مشتريان اقتصادي کند.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

ترابرد 1000 شماره در روز بين اپراتورهاي موبايل

معاون رگولاتوري گفت: اگر مبنا را به شکل متوسط ترابرد هزار شماره در روز در نظر بگيريم، شايد ?? هزار ترابرد تا الان انجام شده باشد.

ادامه مطلب