یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شبکه ارتباطات کشور در سال گذشته پايدار بود

عباسي

جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳:۰۰


مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به عدم گزارش اختلال خاصي در سال گذشته از پايدار بودن شبکه ارتباطات کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت زيرساخت متولي شبکه هاي مادر مخابراتي کشور است و بايد تلاش کنيم شبکه اي که در اختيار ماست به نحوي از نظر کيفيت و کميت توسعه يابد که استفاده از آن براي مشتريان اقتصادي باشد.

وايمکس نيوز- صادق عباسي شاهکوه مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت در مراسم ديدار نوروزي با تبريک سالروز ولادت با سعادت حضرت علي عليه السلام و آغاز سال نو ضمن قدرداني و تشکر از کسانيکه در سال گذشته بازنشسته شده اند گفت: خوشبختانه با تلاش و اقدامات شبانه روزي که در اين بخش صورت گرفت، در سال 96 شبکه ارتباطي مان پايدار بود و اختلال خاصي گزارش نشد.
وي افزود: بايد پايداري شبکه به طور کامل پايش شود تا بتوانيم سرويس هاي فني را با بهترين کيفيت ارايه دهيم چرا که شرکت زيرساخت متولي شبکه هاي  مادر مخابراتي کشور است و بايد تلاش کنيم شبکه اي که در اختيار ماست به نحوي از نظر کيفيت و کميت توسعه يابد که استفاده از آن براي مشتريان اقتصادي باشد.
عباسي شاهکوه با بيان اينکه با کمک شما همکاران عزيز بايد تلاش کنيم تا نيازهاي اپراتورها و ظرفيت هاي درخواستي آنها را با بهترين کيفيت و قيمت تامين شود، اظهار کرد: با توجه به الزامات سند شوراي عالي فضاي مجازي، شرکت زيرساخت به عنوان ابزار اصلي حاکميت، هسته اصلي شبکه ملي اطلاعات است و نقش اصلي را در توسعه زيرساخت هاي ارتباطي فضاي مجازي کشور دارد.
مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به مبحث ترانزيت و جذب مشتري در بخش بين الملل، تصريح کرد: از همه همکاران مي خواهيم با جديت و تلاش بيشتر ما را در تحقق  اهداف براي افزايش ظرفيت ترانزيت بين الملل ياري کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو