جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
عراق
اسماعيل رادکاني

مهندس رادکاني خبر داد:

تبادل 31 ميليون دقيقه مکالمه بين ايران و عراق، تا 15 آبان ماه

مسوول کميته ارتقاي کيفيت ارتباطات عتبات عاليات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از تبادل 31 ميليون دقيقه مکالمه بين کشورهاي ايران و عراق تا 15 آبان ماه خبر داد.

ادامه مطلب

محمدجواد آذري جهرمي

نيروهاي امنيتي عراق تجهيزات واي‌فاي ايران را توقيف کردند

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بار ديگر با اشاره به نبود امکانات ارتباطي مناسب در مسير نجف به کربلا، دليل اين موضوع را اطلاع‌رساني کرد.

ادامه مطلب

گوشي تلفن همراه

راهنمای استفاده از اینترنت تلفن همراه در عراق

در کشور عراق سیم‌کارت‌های مختلف تلفن همراه وجود دارد که خدمات اینترنتی را همچون شرکت‌های ایرانی به صورت هفته‌ای و روزانه ارائه می‌کنند.

ادامه مطلب

زين

زین شبکه سیار خود در عراق را به اریکسون برون‌سپاری کرد

شرکت مخابراتی زین کویت طی قراردادی به ارزش 650 میلیون دلار شبکه‌ خود در عراق را به مدت 5 سال به شرکت تجهیزات‌سازی اریکسون برون‌سپاری کرد.

ادامه مطلب

Asiacell

اپراتور تلفن همراه عراق از بانک انگلیسی 24 میلیون دلار وام گرفت

شرکت آسیاسل عراق که بهره‌بردار شبکه سیار است برای تامین اعتبار خرید تجهیزات و سامانه‌هایی که نوکیازیمنس نتورک تامین می‌کند از بانک انگلیسی اچ‌اس‌‌بی‌سی وام میان مدتی به ارزش 24 میلیون دلار دریافت می‌کند.

ادامه مطلب

شبکه نسل چهار

عراق همچنان چشم‌به‌راه مزایده‌ شبکه‌ نسل 4 در سال 2011 است

به گفته وزیر مخابرات عراق این کشور همچنان امیدوار است که بتواند مزایده‌ بهره‌بردار چهارم ارتباطات سیار این کشور را در سال جاری میلادی برگزار کند.

ادامه مطلب

irq

آمریکا به عراق تجهیزات پایشگری تلفن و پیامک می‌دهد

به گفته سخن‌گوی نیروهای نظامی ایالات متحده در عراق، واشنگتن به منظور مبارزه با حملات تروریستی در عراق، فناوری پایشگری و ضبط تماس‌های تلفنی و پیامک را در اختیار مقامات این کشور می‌گذارد.

ادامه مطلب

zain

زین عراق بابت خطوط سیار فاقد مجوز 262 میلیون دلار جریمه شد

صفاالدین ربیعی، رییس هیات امنای کمیسیون ارتباطات و اطلاعات عراق اعلام کرد: شرکت زین 5 میلیون خط سیار فاقد مجوز صادر کرده است و به همین دلیل این کمیسیون 262 میلیون دلار جریمه برای این شرکت در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

عراق

خدمات فراخ‌باند در کردستان عراق رو به شکوفایی است

از سال 2003 که سپاهیان ائتلاف به سرکردگی آمریکا صدام را سرنگون کردند، گشایشی در صنعت تلفن همراه و دسترسی اینترنتی عراق پدید آمد و به خصوص شکوفایی خاصی در کردستان عراق رخ داد.

ادامه مطلب

فيبرنوري

زین با فیبرنوری اردن را به عراق وصل می‌کند

شرکت مخابراتی زین اردن از طریق فیبرنوری شبکه خود را به کشور عراق در همسایگی اردن وصل کرده است.

ادامه مطلب