یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
فايرفاکس
فايرفاکس

مرکز افتا اعلام کرد؛

رفع آسيب‌پذيري بحراني در به‌روزرساني جديد فايرفاکس

تيم موزيلا به تازگي نسخه جديد مرورگر فايرفاکس را منتشر کرده که در اين نسخه يک آسيب‌پذيري بحراني روز صفر رفع شده است. اين آسيب‌پذيري بحراني در حال حاضر مورد سوءاستفاده مهاجمان قرار دارد.

ادامه مطلب

فايرفاکس

فايرفاکس براي کاربرانش دردسرساز شد

به نظر مي‌رسد که تمامي افزونه‌هاي نصب شده کاربران بر مرورگر اينترنتي فايرفاکس غيرفعال شده است.

ادامه مطلب

فايرفاکس

از زمان مناسب براي تغيير کلمات عبور مطلع شويد

شرکت موزيلا طراح مرورگر فايرفاکس به تازگي خدماتي موسوم به فايرفاکس مانيتور را راه اندازي کرده که خدماتي رايگان براي ارتقاي امنيت کاربران است.

ادامه مطلب

فايرفاکس

تجربه لذت بخش وب گردي با قابليت جديد مرورگر فايرفاکس

مرورگر اينترنتي فايرفاکس با اضافه کردن يک افزونه تحت عنوان advance، فهرستي از وب سايت هاي موردعلاقه کاربران را در صفحه نخست خود نمايش مي دهد.

ادامه مطلب

فايرفکس

راهکاري براي افزايش سرعت مرورگر اينترنتي فايرفاکس

از آنجا که بسياري از کاربران از سرعت پايين و اشغال حجم زيادي از حافظه رايانه‌شان توسط مرورگر اينترنتي فايرفاکس شکايت دارند، کارشناسان دو راهکار را در اين زمينه معرفي مي‌کنند.

ادامه مطلب

فايرفاکس

مرورگر فايرفاکس شما را از هک شدن مطلع مي کند

شرکت موزيلا طراح مرورگر فايرفاکس از ارائه خدمات تازه اي به مشتريان موسوم به فايرفاکس مانيتور خبر داده که به کاربران امکان مي دهد از هک شدن خود مطلع شوند.

ادامه مطلب

فايرفاکس

به روزرسانی تازه مرورگر فایرفاکس برای ارتقای سرعت

شرکت موزیلا با عرضه نسخه تازه‌ای از مرورگر فایرفاکس سرعت آن را ۲ برابر کرده و امیدوار است با عرضه یک نسخه تازه دیگر از مرورگر یاد شده در سال ۲۰۱۸ باز هم این سرعت را ۲ برابر کند.

ادامه مطلب

موزيلا

موزيلا صاحب شرکت ابزار بوکمارک read it later شد

بنياد موزيلا عرضه کننده مرورگر فايرفاکس شرکتي به نام Read It Later را خريداري کرده که ابزار آن براي بوکمارک کردن يا نشانه‌گذاري سايت‌هاي اينترنتي محبوبيت زيادي دارد.

ادامه مطلب

فايرفاکس - نرم افزار

پايان عمر سيستم عامل فايرفاکس و اخراج 50 کارمند موزيلا

شرکت موزيلا که با طراحي سيستم عاملي موسوم به فايرفاکس به دنبال تسخير دنياي اينترنت اشيا بود ديروز از اخراج 50 کارمند فعال در اين حوزه و پايان کار سيستم عامل مذکور خبر داد.

ادامه مطلب

فايرفاکس

راه اندازی حسابهای کاربری متعدد در فایرفاکس ممکن شد

شرکت موزیلا قابلیتی موسوم به Firefox Containers را در مرورگر فایرفاکس فعال کرده که تاریخچه استفاده از وب هر کاربر را در این مرورگر چندتکه می کند تا افراد بتوانند هویتهای جداگانه ای برای خود تعریف کنند.

ادامه مطلب