شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
فراخ‌باند
Broadband

سرعت فراخ‌باند انگلستان همچنان از کشورهای پیشرفته کم‌تر است

طبق گزارش گروه آکامی(Akamai) انگلستان با داشتن متوسط سرعت خطوط اینترنت برابر با5 Mbps در جایگاه 27 جهان قرار دارد هر چند که این سرعت نسبت به سرعت سال پیش(3.9Mbps) افزایش چشمگیری داشته است.

ادامه مطلب

ec

کمیسیون اروپا برای فراخ‌باند بیش از 12 میلیارد دلار در نظر گرفت

کمیسیون اروپا برنامه‌ای تدوین کرده است که طبق آن 50 میلیارد یورو برای بهکرد شبکه‌های دیجیتالی، ترابری و انرژی در نظر گرفته شده است و 9.2 میلیارد یورو از این مبلغ بابت یارانه‌ دادن برای ارتقای شبکه‌ فراخ باند می‌شود.

ادامه مطلب

fx

چین، هند و روسیه درآمد فراخ‌باند ثابت را به 216 میلیارد دلار می رسانند

به‌رغم عدم‌قطعیت‌های فزاینده در اقتصاد جهان، روند رشد شمار مشترکان فراخ‌باند ثابت جهان همچنان ادامه دارد و درآمد این خدمات در پایان سال 2011 به بیش از 182 میلیارد دلار می‌رسد.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

کمیسیون اروپا کارایی فراخ‌باند در این قاره را ارزیابی می‌کند

کمیسیون اروپا در پی بررسی تازه‌ای به دنبال دستیابی به میزان کارایی خدمات فراخ‌باند در اروپا است تا به تصویر روشنی از وضعیت خدمات فراخ‌باند در تمامی کشورهای عضو اتحادیه‌ اروپا و کشورهای کروواسی، ایسلند و نروژ دست یابد.

ادامه مطلب

تزئيني

در سال 2012 درآمد فراخ‌باند از درآمد ارتباطات صوتی پیشی می‌گیرد

به گزارش شرکت تحلیلی اووم(Ovum)،درآمد فراخ‌باند ثابت جهان برای نخستین بار در سال 2012 از درآمد ارتباطات صوتی پیشی می‌گیرد و شمار خطوط سیمی طی پنج سال آینده 18 درصد کاهش می‌یابد.

ادامه مطلب

تزئيني

شمار خطوط فراخ‌باند جهان در پایان ژوئن به 557.8 میلیون خط رسید

طبق گزارش گروه صنعت‌پژوهی پوینت‌تاپیک(Point Topic) که در هم‌اندیشی جهانی فراخ‌باند در پاریس عرضه شد خدمات فراخ‌باند در نیمه‌ نخست سال جاری میلادی نیز رشد خوبی داشته است به طوری که شمار خطوط فراخ‌باند جهان در پایان ماه ژوئن به 557.8 خط رسید که نسبت به آغاز سال بیش از 29 میلیون خط رشد داشته است.

ادامه مطلب

فراخ باند

شمار مشترکان فراخ‌باند نوری جهان تا سال 2016 دوبرابر می‌شود

به گزارش گروه پژوهشی ای‌بی‌آی(ABI) افزایش شمار مشترکان خدمات فراخ‌باند ثابت در سال 2011 تداوم خواهد داشت به طوری که شمارشان در پایان سه ماهه‌ دوم سال جاری میلادی به بیش از 539 میلیون نفر رسید.

ادامه مطلب

مصر

رشد سالانه‌ فراخ‌باند سیار مصر بیش از 200 درصد است

به رغم محدویت‌هایی که در ناآرامی‌های سیاسی و اجتماعی سال 2011 به اوج خود رسید مصر یکی از توسعه‌یافته‌ترین بازارهای اینترنت آفریقا از لحاظ شمار کاربران، پهنای باند بین‌المللی و عرضه‌ خدمات است.

ادامه مطلب

digicell

دیجی‌سل در نائورو شبکه‌ فراخ‌باند وایمکس ایجاد می‌کند

شرکت دیجی‌سل در کشور جزیره‌ای نائورو واقع در اقیانوس آرام خدمات فراخ‌باند وایمکس ارایه‌ می‌دهد.

ادامه مطلب

هنگ كنگ

شبکه‌ فراخ‌باند هنگ کنگ خدمات یک گیگا بیت را ماهی 20 دلار عرضه می‌کند

شبکه فراخ‌باند هنگ کنگ خدمات یک گیگا بیت سه‌پخشی فراخ‌باند، صوت و تلویزیون را در چارچوب قرارداد دو ساله به بهای ماهی 20 دلار عرضه می‌کند.

ادامه مطلب