جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
فروش
مخابرات

سخنگوی شرکت مخابرات:

مخابرات گنج است اما برای دولت

سخنگوی شرکت مخابرات ایران به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت فعلی این شرکت و بحث مزایده سهام 50 درصدی شرکت توسعه اعتماد مبین پرداخت و خاطرنشان کرد:شرکت مخابرات از روزی که خصوصی شد مخالفان بسیاری داشت که هنوز هم دارد.

ادامه مطلب

پست

مدیر روابط عمومی شرکت پست:

بسته‌های غیراخلاقی خارج از شبکه پست جابه‌جا می‌شوند

مدیر روابط عمومی شرکت پست با بیان اینکه این شرکت به تمامی کالاهایی که از طریق بازار الکترونیکی شرکت پست خرید و فروش می شود، نظارت دارد، اعلام کرد: خرید و فروش اینترنتی که خارج از شبکه رسمی پست کشور صورت می گیرد، ارتباطی به شرکت پست ندارد.

ادامه مطلب

gala

تعداد فروش گوشی‎های گالاکسی سامسونگ از مرز 30 میلیون گذشت

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد فروش جهانی گوشی‎های هوشمند سامسونگ گالاکسی اس و گالاکسی اس2 مجموعا از مرز 30 میلیون گذشته است.

ادامه مطلب

ps

کاهش قیمت PS3 باعث 400 درصد افزایش فروش شد

شرکت سونی استرالیا اعلام کرد در پی کاهش قیمت مدل‎های 160 و 320 گیگابایتی پلی‌استیشن3 در استرالیا، میزان فروش طی یک هفته 400 درصد افزایش داشته است.

ادامه مطلب

فروش

فروش جهانی رایانه‎های شخصی 2.3 درصد افزایش یافت

به گزارش شرکت گارتنر، فروش رایانه‎های شخصی در سه ماهه دوم سال 2011، از مرز 85.2 میلیون دستگاه گذشت که نسبت به همین دوره در سال گذشته، 2.3 درصد افزایش نشان می‎دهد.

ادامه مطلب

تزئيني

در سه‌ماهه‌ نخست 2011 میلادی 428 میلیون گوشی تلفن همراه فروش رفت

به گزارش گروه گارتنر(Gartner)در سه ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی در کل 427.8 میلیون تلفن همراه به کاربران نهایی فروخته شد که نشان‌گر 19 درصد افزایش نسبت به دوره‌ مشابه در سال 2010 است.

ادامه مطلب

هواوي

هواوی 60 میلیون گوشی هوشمند می فروشد

هواوی 8 تا 10 مدل در پی عرضه تلفن‎های‎ همراه با نام تجاری هواوی (­Huawei) در انگلستان و چین در سال جاری است. این شرکت در پی دوبرابر کردن فروش این محصول به میزان 60 میلیون گوشی است.

ادامه مطلب

مخابرات

مخابرات ایران یک درصد از املاک خود را می فروشد

شرکت مخابرات ایران با برگزاری مزایده ای یک درصد ازاملاک خود را می فروشد.

ادامه مطلب

تلفن

فروش تجهیزات شبکه های موبایل کاهش می یابد

طبق گزارش تازه‌ گروه بازارپژوهی اینفونتیکس(Infonetics) که زیرساخت و مشترکان خدمات نسل‌دوم، سوم و چهارم (LTE و وایمکس) را مورد ارزیابی قرار می دهد، پیش بینی کرد ارزش بازار جهانی فروش تجهیزات این شبکه ها در سال 2010 با افت 9.7 درصدی به 42.4 میلیارد دلار خواهد رسید.

ادامه مطلب

ويندوز

فروش بیش از 300 میلیون کپی از ویندوز سون

سیستم عامل ویندوز سون مایکروسافت بیش از 300 میلیون کپی مجوز فروش داشته است.

ادامه مطلب