دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فلاح-جوشقاني
فلاح جوشقاني

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خبر داد:

راه اندازي کد دستوري اپراتوري براي موقعيت يابي زائرين

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از برقراري کد دستوري USSD اپراتورهاي همراه براي آگاهي از وضعيت و موقعيت زائرين با يکديگر و ارسال موقعيت به دوستان خود در مسير اربعين خبر داد.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي:

مردم براي شناسايي پيامک هاي مزاحم به ما کمک کنند

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از تشديد برخورد با ارسال کنندگان پيامک هاي تبليغاتي پس از دستور رييس جمهوري خبر داد.

ادامه مطلب

حسين فلاح

معاون وزير ارتباطات اعلام کرد

جزئيات تعيين مقررات براي آزادسازي تعرفه‌هاي ارتباطي

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با بيان اينکه در حال حاضر حداکثر درآمد اپراتورها از ديتاست، از تعيين مقرراتي براي آزادسازي تعرفه‌ها خبر داد و گفت: آزادسازي به اين معنا نيست که بازار کنترلي نباشد، معنايش اين است که جايي که رقابت هست و در بازار و جايي که رقابت نيست، رگولاتوري تعرفه تعيين کند.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

تغيير تعرفه‌ تلفن ثابت بررسي مي‌شود

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: پيشنهاد شرکت مخابرات ايران براي تغيير تعرفه‌هاي تلفن ثابت به دليل جبران ضرر و زيان ناشي از لغو آبونمان، در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات بررسي مي‌شود.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

توقف سرمايه‌گذاري خارجي MTN در اپراتور فيبرنوري (ايرانيان‌نت)

به گفته فلاح جوشقاني، سرمايه‌گذاري لازم از سمت طرف خارجي انجام نشد و تيمي که قرار بود به کشور بيايند تا ايرانيان‌نت را همراهي کنند اعلام کردند که به خاطر برخي شرايط وارد بازار ايران نمي‌شوند.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

خريد همه مشترکين بر اساس پيام جعلي اختصاص حجم رايگان اينترنت لغو مي شود

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از لغو خريد همه مشترکاني خبر داد که در پي پيام جعلي اختصاص حجم رايگان اينترنت صورت گرفته و اعلام کرد: اپراتورها ملزم شده‌اند در فرايند جديد براي همه سرويسها، تاييد مشترک به صورت جداگانه پيش‌بيني شود.

ادامه مطلب

حسين فلاح

رييس رگولاتوري اعلام کرد:

برند "ال جي" از دو هفته ديگر مشمول طرح رجيستري مي‌شود

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرد: گوشي‌هاي برند ال جي (LG) از شنبه ?? بهمن ماه مشمول طرح رجيستري مي‌شوند.

ادامه مطلب

جوشقاني

رييس رگولاتوري اعلام کرد:

زيرساخت‌هاي اجراي مصوبه بيت استريم فراهم شد

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرد: در راستاي اجراي مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات درباره مقررات حاکم بر ارايه خدمات عمده‌فروشي بيت‌استريم، با هماهنگي رگولاتوري، شرکت مخابرات ايران زيرساخت‌هاي لازم را ايجاد کرده و براي عقد قرارداد با شرکت هاي FCP و Servco آمادگي دارد.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

تضمین کیفیت سرعت اینترنت در 95 درصد زمان‌ها

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر تضمین کیفیت سرعت در 95 درصد زمان‌ها در تعرفه‌های جدید توسط اپراتورها، گفت: در این مصوبه ما کف سرعت را تعیین کرده‌ایم اما محدودیتی برای سقف سرعت نیست. رگولاتوری نیز در این زمینه نظارت خواهد داشت.

ادامه مطلب

حسين فلاح

رئیس رگولاتوری خبر داد:

راه‌اندازی سامانه شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: سامانه پیامکی 195 برای ساماندهی و دریافت شکایت مشترکین اپراتورهای تلفن همراه درباره قطع پیامک های انبوه تبلیغاتی که از سیم کارت های شخصی ارسال شده است، به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب