شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
فيسبوک
فيس بوک

همکاري فيسبوک با کنگره امريکا

فيسبوک به کنگره آمريکا کپي تمامي تبليغات مربوط به روسيه را ارائه مي‌دهد.

ادامه مطلب

اينترنت-شبکه هاي مجازي- پيام رسان

فيسبوک، گوگل و توييتر در جهت حذف تبليغات کلاهبرداري

احتمالا در تجربه هاي اولتان از اينترنت با ايميل ها و تبليغات عجيب و غريب برخورد داشته ايد. همه مي دانند که اينترنت دنيايي حيرت انگيز و پر از اتفاقات جالب است اما آيا واقعا هر چه در آن گفته مي شود حقيقت دارد؟

ادامه مطلب

فيسبوک

فيسبوک مبارزه با اخبار کذب را آغاز کرده است؛ هشدار براي پست هاي مرموز

فيسبوک به وعده اش عمل کرده و در نخستين گام از کمپين مبارزه با اخبار کذب قابليت جديدي به شبکه اجتماعي اضافه کرده تا در صورت انتشار اطلاعاتي نامعتبر، به کاربر هشدار داده شود.

ادامه مطلب

فيس بوک

فیسبوک و هوش مصنوعی به کمک کاربران آسیب‌پذیر می‌آیند

شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرده است که در تغییراتی جدید با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سعی دارد آن دسته از کاربران خود را که ممکن است قصد خودکشی داشته باشند، شناسایی کرده و شرایط را برای ارائه خدمات مشاوره به آنها فراهم کند.

ادامه مطلب

فيسبوک

دادگاه فیسبوک را به دلیل تخلف در حریم خصوصی کاربران متهم میسازد

با اینکه فیسبوک سخت در حال تلاش برای رفع اتهامات مربوط به روند فیلتر سازی اخبار بر اساس یک محتویات و یک ایدئولوژی محافظه کارانه است، این شبکه ی اجتماعی عظیم و پر طرفدار اکنون با عکس العمل دیگری از سوی دادگاه روبرو است که اتهام جدید این است که فیسبوک URL های پیغام های شخصی کاربرانی راکه اهداف بازاریابی و تبلیغاتی دارند، جستجو میکند. شاکیان این پرونده مدعی هستند که این عمل فیسبوک خلاف قوانین مربوط به حریم خصوصی ارتباطات الکترونیکی است و موجب نقض همین قانون در ایالت کالیفرنیا نیز است. فیسبوک این اتهامات را انکار کرده است و مدعی است که روش کار بدین صورت است که فقط URL کاربرانی که ناشناس هستند چک میشود.

ادامه مطلب

فيسبوک

فیسبوک برنامه اختصاصی دوربین خواهد ساخت

فیسبوک در حال آزمایش برنامه اختصاصی دوربین خود برای کاربران می باشد تا به این ترتیب آنها را به فعالیت بیشتر و تولید محتوا تشویق کند.

ادامه مطلب

findthecompany

اطلاعات بیشتری از شرکت های بزرگ دنیا بدست آورید

در طول روز نام شرکت‌های بزرگ زیادی را می‌شنویم و با بسیاری از محصولات و خدمات آن‌ها آشنا هستیم اما اگر بخواهیم تنها دو خط درباره آن‌ها توضیح بدهیم، به احتمال زیاد با مشکل مواجه می‌شویم. راه حل پیدا کردن اطلاعات بیشتر درباره شرکت‌هایی است که دوست داریم درباره‌ی آنها بیشتر بدانیم.

ادامه مطلب

ماهواره

سامسونگ مطرح کرد؛

عملی کردن ایده پوشش جهانی اینترنت با استفاده از 4600 ماهواره

پس از فیسبوک، گوگل، SpaceX و حتی کوالکام و ویرجین، حالا سامسونگ هم به دیگر نام های بزرگی پیوسته که در تلاشند با استفاده از ماهواره، دسترسی به اینترنت را برای تمام نقاط دور نزدیک جهان ممکن کنند.

ادامه مطلب

فيس بوک

بیش از 5 میلیون کودک در فیسبوک

شمار کودکان در شبکه اجتماعی فیسبوک بیش از پنج میلیون نفر برآورد شده است.

ادامه مطلب

facebook

فیسبوک اطلاعات شخصی کاربران را به تبلیغات‌دهنده‌ها می‌فروشد

طبق اعلام کمیسیون اروپا، فیسبوک از اطلاعات شخصی کاربران خود شامل عقاید سیاسی، عقاید مذهبی و دیدگاه‌های‌شان سوء‌استفاده می‌کند و داده‌هایی را که گردآوری می‌کند به تبلیغات‌دهنده‌ها می‌فروشد.

ادامه مطلب