شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

فيسبوک، گوگل و توييتر در جهت حذف تبليغات کلاهبرداري

اينترنت-شبکه هاي مجازي- پيام رسان

شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸:۰۰


احتمالا در تجربه هاي اولتان از اينترنت با ايميل ها و تبليغات عجيب و غريب برخورد داشته ايد. همه مي دانند که اينترنت دنيايي حيرت انگيز و پر از اتفاقات جالب است اما آيا واقعا هر چه در آن گفته مي شود حقيقت دارد؟

وايمکس نيوز- احتمالا در تجربه هاي اولتان از اينترنت با ايميل ها و تبليغات عجيب و غريب برخورد داشته ايد. همه مي دانند که اينترنت دنيايي حيرت انگيز و پر از اتفاقات جالب است اما آيا واقعا هر چه در آن گفته مي شود حقيقت دارد؟مسلما خير. همه ما تبليغاتي که مي گويند شما برنده خودرويي گران قيمت شده ايد را ديده ايم يا مي دانيم ديدن اين مدل آگهي هاي فريبنده چه احساسي دارد. از همين سو، اتحاديه اروپا پيش قدم شده و در جهت دفاع از حقوق مصرف کنندگان، به کمپاني هاي فيسبوک، توييتر و گوگل (براي گوگل پلاس) فرمان جلوگيري از نشر اين آگهي ها را داده است.

اتحاديه اروپا در بخش اول بيانيه خود گفته که شرکت ها بايد در بخش ضوابط خدماتشان، حفاظت از کاربر در برابر کلاهبرداري را بيان دارد. از اين جهت، شبکه هاي اجتماعي بايد محتواي تبليغ شده را از ديگر محتواها جدا نگه دارند تا کاربر به خوبي متوجه تفاوت آن ها شود.

اتحاديه اروپا مي گويد که با هر سه شرکت نام برده مذاکره کرده و به آن ها يک ماه فرصت داده تا مشکل مطرح شده را برطرف سازند. در صورت عدم همکاري، اين اتحاديه به صورت قانوني با شرکت ها برخورد خواهد کرد.
منبع:ديجياتو

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو