یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
فيلترينگ-هوشمند
هاديان

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات:

طرحی برای فیلترینگ هوشمند اینستاگرام ارائه نکرده ایم

پیرو انتشار اظهارنظری منسوب به رییس پلیس فتا درباره طرح وزارت ارتباطات برای فیلترینگ هوشمند اینستاگرام، رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات توضیحاتی ارایه کرد

ادامه مطلب

فيلترينگ

فيلترينگ هوشمند مانعي براي بستن فله‌اي سايت‌ها

فيلترينگ سياستي است که بسياري از کشورها براي کاهش آسيبهاي فضاي مجازي آن را اعمال مي‌کنند. نکته آزار دهنده اما هنگامي است که برخي سايتهاي علمي و مفيد نيز به خاطر وجود جزئياتي مشابه با موارد فيلتري، بالکل فيلتر مي‌شوند؛ مشکلي که با فيلترينگ هوشمند برطرف مي‌شود.

ادامه مطلب

اينترنت گردي - امنيت - فيلترينگ - کاربران

فيلترينگ هوشمند، در ميانه راه

فيلترينگ از نظر مسئولان، بهترين راه براي مسدود کردن مطالب مغاير با ارزش‌هاي کشور است؛ وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز همواره وعده هوشمند شدن آن را داده که نهايتا راهي است که بايد طي شود تا فيلترينگ گريبان تمام محتواي يک سايت را نگيرد.

ادامه مطلب

کابل - فيلترينگ

وزير ارتباطات اعلام کرد

تسريع مسدودسازي سايتهاي اعلامي از سوي دستگاه‌هاي نظارتي

محمود واعظي به حساسيت نسبت به آسيب هاي فضاي مجازي در دولت اشاره کرد و گفت: بر اساس خواست مردم در جهت سالم سازي فضاي مجازي حرکت کرده و معتقديم در غياب توليدکنندگان محتواي داخلي عرصه براي ديگران باز مي شود و از اين رو با جديت به دنبال حمايت از توليدکنندگان داخلي هستيم. از سوي ديگر هر سايتي که دستگاه‌هاي نظارتي اعلام کنند به سرعت مسدود مي شود.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات خبر داد

مهلت ۲ ماهه برای تفکیک ترافیک اینترنت/فیلترینگ هوشمند مقابل محتوای غیررمز

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در فاز دوم فیلترینگ هوشمند هستیم، گفت: فاز دوم فیلترینگ هوشمند روی محتوای نامناسبی که رمز نباشد پاسخگو است.

ادامه مطلب

فيلترينگ - امنيت

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

اجرای مرحله تکمیلی فیلترینگ هوشمند تا آذر/مصادیق مجرمانه ۱درصد شد

معاون وزیر ارتباطات جزئیات اجرای طرح فیلترینگ هوشمند را تشریح کرد و گفت: تا پایان آذرماه این پروژه به صورت کامل اجرایی می‌شود.

ادامه مطلب

کابل - فيلترينگ

آمار وزیر ارتباطات از عملکرد سه ساله:

استفاده از فیلترشکن و درخواست‌ صفحات غیر اخلاقی کاهش یافت

وزیر ارتباطات گفت: از ابتدای دولت یازدهم تعداد مراجعات و درخواست‌ مشاهده صفحات غیر اخلاقی و استفاده کنندگان از فیلتر شکن کاهش یافته است.

ادامه مطلب

فيلترينگ

وزارت ارتباطات دور خورد!

فعالیت پیام‌رسانی با محتوای کاملاً مستهجن زیر سایه فیلترینگ هوشمند

فیلترینگ هوشمند کشور چندین مرحله اجرایی را پشت‌سر گذاشته و بااطمینان خاطر خبراز فیلتر محتوای مستهجن می‌دهد اما نرم‌افزاری موبایلی به‌دور از تمامی چارچوب‌های اخلاقی، فرهنگی و دینی محتوای تماماً مستهجن در اختیار ایرانی‌ها قرار می‌دهد و کسی خبردار نیست.

ادامه مطلب

فيلترينگ - امنيت

وزیر ارتباطات خبر داد

آغاز فاز سوم فیلترینگ هوشمند/رونمایی از شبکه ملی اطلاعات در سال 95

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فاز اول و دوم فیلترینگ هوشمند اعلام کرد که فاز سوم فیلترینگ به نوعی از هفته قبل شروع شده و دیگر فیلترینگی در ورودی کشور انجام نمی‌شود.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي -

وزیر ارتباطات پاسخ داد

لاین، واتس‌آپ و تانگو مسدود می‌شوند؟

وزیر ارتباطات در پاسخ به مطالبی درباره ابلاغیه از سوی قوه قضاییه به وزارت ارتباطات مبنی بر قطع دسترسی به شبکه‌های لاین، واتس‌آپ و تانگو گفت: در این زمینه تاکنون نامه‌ای به ما ارسال نشده است.

ادامه مطلب