سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
قيمت-موبايل
کنگره جهاني موبايل

احتمال کاهش 40درصدی قیمت موبایل

در شرایطی که قیمت گوشی تلفن همراه پس از روند افزایشی ماه‌های گذشته، در هفته گذشته با کاهش روبرو بود رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که اگر 600هزار دستگاه گوشی توقیف شده توسط سازمان حمایت قیمت‌گذاری شود و از سوی دیگر ارز نیمایی برای واردات این محصول تامین شود، قیمت موبایل تا 40 درصد کاهش خواهد یافت.

ادامه مطلب

مهدي غفوريان

افزايش غيرمنطقي قيمت موبايل

رئيس کميته تخصصي تلفن همراه کشور از افزايش غير منطقي قيمت قطعات تلفن همراه خبر داد و گفت: قيمت اين اقلام به حدي افزايش داشته که اگر قطعه‌اي از تلفن همراه مانند تاچ يا ال سي دي خراب شود بايد هم قيمت خود تلفن همراه براي تعمير آن بپردازيد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

نخستین واکنش بازار به برخورد با قاچاق/قیمت‌ موبایل 2 درصد افزایش یافت+ جدول

روز گذشته گوشی‌های قاچاق از 3 مغازه در پاساژ علاالدین ضبط شد و بعد از ظهر قیمت‌های اعلامی گوشی‌ موبایل حداکثر 2 درصد افزایش یافت. علت افزایش قیمت احتیاط کسبه در فروش کالای قاچاق و کاهش موجودی کالا در بازار اعلام شده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - سنسور

کاهش تعرفه واردات، قاچاق موبایل را کم می‌کند؟

طبق اعلام اصناف بیش از ۶۶ درصد از گوشی‌های تلفن همراه در بازار مصرف، قاچاق هستند؛ به گونه‌ای که طبق آمار ستاد مبارزه با قاچاق کالا پارسال یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون دلار حجم قاچاق موبایل بوده است لذا دست‌اندرکاران تاکید دارند که باید میزان تعرفه و مالیات بر ارزش افزوده واردات موبایل کاهش یابد تا بساط قاچاق گستره آن جمع شود.

ادامه مطلب

تلفن همراه - مکالمه

مدیر عامل اپراتور دوم تاکید کرد

تعرفه‌های اپراتور دوم تغییری نمی‌کند/ حاضر نیستیم به مشترکمان اجحاف کنیم

مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی تاکید کرد: در حال حاضر ایرانسل هیچ برنامه‌ای برای تغییر تعرفه‌های خود ندارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران :

مسئولان خشکاندن ریشه قاچاق موبایل را به ما بسپارند

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با تأکید بر اینکه ما قادر به مبارزه با قاچاق موبایل و خشکاندن ریشه آن هستیم، گفت: همانطور که پای قاچاق رایانه و کارت‌های گارانتی جعلی را از بازار تهران بریدیم، قادر هستیم قاچاق موبایل را تا ۹۰ درصد از بین ببریم.

ادامه مطلب

آيفون - اپل

مشتری عزیز! اگر صبر کنی گوشی ارزان می‌شود

بازار موبایل ایران محروم از فرمول تعیین قیمت

یک هفته از عرضه آیفون جدید اپل در بازار موبایل دنیا می گذرد و ایران هم همچون سایر بازارهای دنیا، میزبان این گوشی بود و بلافاصله این گوشی به دست خریداران رسید، البته نه به قیمت بازار جهانی؛ بلکه با قیمتی نجومی.

ادامه مطلب

تلفن همراه

یک واکنش به بازار سیاه موبایل به سبک جدید

به دنبال انتشار گزارشی درباره بازار سیاهی که به اسم سرویس فون واژه در بازار سیم‌کارت کشور ایجاد شده یکی از فعالان این بازار به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخت.

ادامه مطلب

موبايل

قیمت موبایل و اینترنت در ایران چگونه است؟

ممکن است تعرفه‌های بالای تلفن همراه و یا اینترنت یکی از عاملان نارضایتی کاربران در کشورهای مختلف باشد اما قطع و وصل شدن‌های مکرر تلفن‌های همراه و یا اختلالات شبکه موبایل بعضا یکی از عمده‌ترین دلایل نارضایتی آن‌هاست که البته به این موضوع می‌توان کندی اینترنت را نیز اضافه کرد.

ادامه مطلب