یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
قيمت-گوشي
گوشي

قبل از خريد، قيمت را استعلام کنيد

افزايش قيمت گوشي با بهانه‌هاي مختلف!

درحالي که ممکن است هر يک از فروشندگان در بازار، قيمت دلخواه خود را براي گوشي‌هاي همراه اعلام کنند، خريداران بايد پيش از خريد، از قيمت گوشي مورد نظر خود مطلع شوند.

ادامه مطلب

گوشي

برای اطلاع از گرانفروشی؛

استعلام قیمت گوشی موبایل از طریق سامانه 124ممکن شد

سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) از امکان استعلام قیمت گوشی تلفن همراه از طریق سامانه 124مربوط به سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد.

ادامه مطلب

گوشي

چرا قيمت گوشي به ثبات نمي رسد؟!

اگر افزايش نرخ ارز را مهم‌ترين عامل گراني کالاها بدانيم که طي يک سال گذشته عاملي اجتناب‌ناپذير بوده، اما عوامل ديگري مانند سودجويي برخي فروشندگان از اسم رجيستري و يک بام و دو هواي واردات گوشي و مشکلات واردکنندگان و اختلال‌هاي چندباره در سامانه همتا، افزايش قيمت گوشي را پررنگ‌تر کرده و سريال گراني اين کالا هنوز هم ادامه دارد.

ادامه مطلب

بازار گوشي

دلایل افزایش 15تا 20درصدی قیمت گوشی در بازار

اگر چه بازار گوشی با موضوع کمبود که یکی از دلایل افزایش قیمت گوشی‌ها بود، مواجه نیست، اما ظاهرا مشکلات مربوط به واردات مسافری آن، موجب افزایش قیمت 15تا 20درصدی در بازار شده است.

ادامه مطلب

گوشي موبايل

چرا تلفن همراه با وجود کاهش نرخ ارز ارزان نشد؟

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در پاسخ به اینکه چرا با کاهش نرخ دلار به 14 هزار تومان موبایل فقط 10درصد ارزان شد اما با رشد نرخ دلار موبایل گران‌ می‌شود، گفت: گوشی‌های در گمرک مانده به بازار نیامدند که عرضه و تقاضا متناسب شود.

ادامه مطلب

گوشي

کاهش قيمت گوشي تلفن همراه در بازار

در پي تداوم کاهش نرخ ارز در دو روز اخير، قيمت گوشي کاهش يافته و تمايل فروشندگان براي فروش کالا بيشتر شده است،البته قيمت‌ها هنوز نسبت به هفته گذشته که هر دلار ?? هزار تومان بود، بالاتر است.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند- ديد در شب

رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی؛

موبایل 30 درصد گران شد

رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی از گرانی 30 تا 40 درصدی قیمت گوشی موبایل به دلیل تخصیص نیافتن ارز دولتی به واردکنندگان خبر داد و گفت: بازرگانان به جای واردات رسمی، گوشی مسافری می آورند.

ادامه مطلب

گوشي

قیمت گوشی موبایل 10درصد بالا رفت

رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی موبایل و تجهیزات جانبی از افزایش 10درصدی قیمت گوشی‌های تلفن‌های همراه به دنبال نوسانات اخیر نرخ ارز خبر داد.

ادامه مطلب

سامسونگ

بررسي قيمت گوشي‌هاي سامسونگ در روسيه

سازمان حمايت از مصرف کنندگان روسيه، بررسي قيمت تمامي محصولات تلفن همراه کمپاني سامسونگ روسيه را آغاز کرده است.

ادامه مطلب